sunshine2 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 vi venter en jente. Er så utrolig glad. Vi har en kjempe sjønn og herlig gutt fra før og nå får vi en jente. Det blir så koselig at vi får en av hver. Alt så bra ut og jeg fikk satt termin til 29. mars. (",) Magefølelsen stemte, trodde at det ble en jente denne gangen og ringtesten sa det samme... (",) Tok den for løye og trodde ikke helt på det, men det viste seg at det stemte.
jiha Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 gratulerer med jente=) var selv på ul på tirsdag, fikk da termin 30.mars så da er vi bra nært;D blir vel å "møtes" mye på 3.tri på slutten;) her blir d gutt=D
sunshine2 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Takk for det. =) Gratulerer så mye med gutten! Ja, da møtes vi nok på 3.tri på slutten. Ble satt litt tilbake fra 20. mars til 29. mars.
Gummianda:) Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer så masse:) Ja den magefølelsen skal man ikke kimse av:)
mamman til karen elisabet. Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 så bra! Gratulere så masse! ser bare frem til min egen ul nå bare 5 dager igjen til tirsdag nå! Lykke til videre!
Adriansmor med tulla Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer=) kjekt å få en av hver sort ja hehe har åsså en gutt og venter en liten tulle...blir spennende siden jeg er skikkeli guttemamma=)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer! Og heldige du da.... eg venter 4 jenta mi no i nov............. litt misunnelig... men ville ALDRI ha bytta dei ut heller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå