Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hvordan gjør dere det når babyen er blitt så stor at det skal begynne å ligge på gulvet å leke? Er litt nervøs for å la babyen ligge på gulvet. hunden er kjempesnill, men man vet jo aldri. Så blir det så mye hundehår til tross støvsuging. Vurderer lekegrind....trenger tips og erfaringer fra andre.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 hei.. vi har rottweiler.. hun er verdens snilleste men som du skriver man vet aldri!! her er det også ekstremt mye hår!! støvsuger daglig.. vi bruker lekegrind og setter også babygymmen oppi der. når hun skal leke på gulvet er jeg alltid sammen med hun. syns det er veldig greit med lekegrind for da kan hun få ligge i fred og leke og jeg kan gjøre andre ting rundt i huset. snuppa mi er 4,5mnd. vi har hatt lekegrind siden hun var 2mnd
@nemone Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Hei, har en godt voksen labrador her, og to små barn. vi har lekegrind, men jeg er ikke noe nervøs for å la baby ligge på golvet sålenge jeg er i nærheten. Går jeg f.eks på do så legger jeg baby i lekegrinda, hunden vår er veldig snill og rolig, men jeg stoler såklart ikke 100% på den. Men når jeg er i nærheten så er jeg aldri nervøs, ser jo på hundens adferd om hvordan situasjonen er. Blir hun stressa så passer jeg ekstra på - har aldri opplevd noe knurring eller noe her. Hunden vår trekker seg unna når det blir for heftig - og jeg er veldig obs på at hun skal ha sine friområder - buret er forbudt for barna å gå inn i - der skal hunden være trygg. Ift hundehår så blir det en del av det, og det blir også litt surr ift hvilke leker som er hundens og barnas, men så er ikke jeg så redd for verken hybelkaniner eller litt bakterier... Har ei lita jente på 19 mndr også og hun har aldri vært syk og har lekt masse med hunden (og hundens leker). Konklusjon: Lekegrind er veldig kjekt!
heldigec Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Vi har en veldig snill fuglehund som jeg stoler på overfor både 3-åringen og babyen. Han elsker å legge seg inntil babyen på gulvet. Har aldri brukt lekegrinden vi...men jeg ville aldri rådet andre til å stole helt på hunden sin. Kommer jo også litt an på rase for noen raser har lavere bite-terskel enn andre. Støvsuging daglig her også. Men barna er (kryss i taket) så og si aldri syke! 3-åringen har bare vært borte fra barnehagen 5 dager på 2 år! Så teorien om at barn som har kjæledyr er mindre syke stemmer i hvertfall her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå