Gå til innhold

erfaring med bamse med magelyder

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen brukt bamsen som skal lage lyder som likner de som er i mammas mage? Synes den koster litt mye, så litt nysgjerrig på om den er verdt prisen, eller om det er bortkastede penger.. Noen som har erfaringer med den de kan dele?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring, men syns det høres litt teit ut, for å være ærlig. Det er mye bedre å få ligge litt på brystet til mamma eller pappa og høre de ekte lydene. Har hørt lyden på noen slike bamser, og det er jo ganske mekansik, ikke spesielt naturtro lyd. Blir litt sånn for å erstatte mamma når babyen må ligge alene på sitt eget rom altfor tidlig. Mener jeg da;)

Sikkert mange som syns det er helt fantastisk, og det er jo lov:)

Skrevet

Jeg brukte den på datteren min, og hun roet seg... har planer om å prøve den når nr. 2 kommer også... Får de sove av den er det jo absolutt vel verdt pengene:-)

Skrevet

Vi hadde tulla inne på vårt rom til hun var nesten året gammel vi, sengen var tett ved siden av vår også, men det er jo ikke det samme som å ligge inne i magen alikevel... Så med en lun god kurv i sengen og fosterlyder i tillegg så funket det bra.... Heller det enn å ha spedbarn liggende sovende i samme seng som oss.. Det er fy fy m.t.p krybbedød....

Skrevet

I alle fall hvis man røyker. Samsoving fører til økt krybbedødrisiko hvis foreldrene røyker, er påvirket av alkohol/medikamenter, men ikke normalt. Se i "mamma for første gang" av Gro Nylander.

Men for all del, det blir samme ordning hos oss, med egen seng tett inntil min egen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...