Mona2 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Har liksom aldri giddet å titte inn der en gang, for bare navnet virker jo veldig destruktivt... Men så ser jeg at det er så mange som er der inne! Derfor lurer jeg på hva man får glede av der som man ikke får på skravlesiden? Er det skikkelig bad steming der inne eller? Bare nysgjerrig altså....
Libido- Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 nei. Heller litt folk som tåler en real diskusjon. Folk som er lei av å snakke om bleier, gulp, p-piller osv. Har også av erfaring forstått det slik at folk har litt mer selvironi og litt svartere humor på krangle =)
Dronningen! Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Ikke for å være slem mot de som er på skravlesiden, men noen ganger blir det litt mye prat om bilseter, utro menn, teite svigermødre, jævla nav, barnslig barnefar, hva skal du ha til middag og helvetes drittbarnehage osv. og da er det befriende deilig å være på kranglesiden! Men det skal sies at jeg er på begge sider:o)
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Når jeg ser tråder som "hva skal dere ha til middag" "forovervendt er for dårlige foreldre" "våtservietter betyr krybbedød!" o.l så lurer jeg på hvorfor det er folk på skravlesiden..
Gjest ->>- Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Folk er litt mer direkte der, og det fører tidvis til at debattene har et høyere nivå og andre ganger bare til at de er mer oppriktige og mindre fintfølende. Humoren der er ofte mer preget av sarkasme og vidd enn promping. Det er dessuten utbredt med allergiske reaksjoner på Home and Away og Hotel Cæsar. Om noen sier at "Jeg snoka på mobilen til mannen min, nå lurer jeg på om han er utro for det var et nummer der som kanskje tilhører fetter'n til eksen til kona til noen han klina med på ungdomsskolen," kan man på kranglesiden greit fortelle vedkommende at hun er en snurpe av en idiot og om noen skal være sure her er det gubben som ikke får ha tingene sine i fred. Mens man på skravle- da har en tendens til å få femti andre husmødre med sjalusiproblemer på nakken og beskjed om at det er unormalt å ha hemmeligheter i ekteskapet eller whatever. For å sette det på spissen. Du får ta turen innom, vett'u.
Mona2 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 Tror jammen jeg skal ta meg en tur, ja. Syntes skravle til tider er patetisk, så er ikke så veldig aktiv her. Kanskje krangle er noe for meg da?
haater husarbeid Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Helt ærlig; mye bedre stemning der inne enn her på skravle. Der er det velsignet fritt for syting; kommentarer som; jeg mente .... og ikke ...., ikke bli fornærmet. En blir godtatt for det en er og det diskuteres på en normal, herlig måte! Uten personangrepene som er så typiske for skravle.....
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Men så hender detj o skravlerene kommer inn for å angripe andre skravlere anonymt...
Dronningen! Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 HelloAlicjaAreYouACar?1pp Og det liker vi ikke! Barnslig oppførsel.....
Tøysetipp Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 "Jeg snoka på mobilen til mannen min, nå lurer jeg på om han er utro for det var et nummer der som kanskje tilhører fetter'n til eksen til kona til noen han klina med på ungdomsskolen," Humrer..
Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 Det er tragisk ja.. man kan vel slenge dritt med det nicket man har.."Imorgen er alt glemt"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå