lillebolla -høygravid- Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hei, etter 2 svangerskap så har jeg endt opp m lårene proppfull av cellulitter + noen smilehull på rompa... Har prøvd div kremer som liksom skal hjelpe mot dette, uten noe som helst resultat... Så derfor lurte jeg på om det er noen her inne som har noen gode råd om behandling el produkter som faktisk virker??
lillebolla -høygravid- Skrevet 1. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. november 2007 Er da ik høygravid lengere, men får ik til å skifte nick...
Gjest Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Tror du blir rik om du finner noe som garantert tar det vekk. Tror nok bare det å gå ned i vekt kan hjelpe, men er ikke garantert det heller
lillebolla -høygravid- Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Tja, veier bare 55 kg så vet ik om jeg burde hive meg på noen slankekur akkurat... Men er så sjenerende m de der forbaska cellulittene, ser jo ut som en bulkete bil nedover lårene =(
Mmmmmammman Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 off.. slenger meg på denne jeg. Så¨bare hvordan de formerte seg uke for uke i sv.skapet..
lillebolla -høygravid- Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 dytter litt jeg.... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå