bettyliss Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Er nå i uke 34, har litt vansker med å sove om natten..mannen min snorker som et udyr, så jeg blir vekt flere ganger om natten, i tilegg til at jeg må do å tisse mange ganger om natten. Prøver å dytte litt borti typen viss han snorker, men da blir han så sur fordi jeg vekker han.. Noen tips?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 sov-i-ro plugger på deg, og en neseoperasjon på mannen=) hehe... snorkingen kan bli forverret dersom man ligger på rygg, så få han til å ligge på siden om natta, eller re opp gjesteromet til han, hehe=)
Amanda- Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 hehe.. lo godt når jeg leste dette... jeg har akkuratt samme problem... er i uke 40... mannen snorker, jeg må ofte på do... da får jo ikke jeg sove igjen.. vurderer av og til og ta en steikepanne med meg i sengen og slå han med den. hehe.. uff... føler med deg. tips? nei... be han ligge seg på sofaen e.l det funker ikke her i huset.. fordi han svarer meg i søvne.. ja da.. og så bare forsetter det.. hehe
Mamma TB Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 min mann snoker også av og til hjelper når han snur seg enten hviser jeg navnet hans så snur han seg automatisk men en annen ting som også virket positivt på min mann uten at han våkner er å lage smatte lyder....merkelig nok men prøv det er en såpass spesiell lyd at at han vil stoppe opp snorkingen og lytte uten å våkne...!å det er jo ikke du som lagr smattelyder!hehe
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 hihi måtte bare le her,som om jeg kunne skrevet HI selv altså er i uke 31 her,mannen min har alltid snorket men jeg har ikke merka det noe særli fordi jeg sover tungt til vanlig,men NÅ derimot har jeg havna på sofaen hver natt i 3-4 tia,derfor at det nytter bare ikke å si ifra til han,null reaksjon,dvs han svarer i søvne og ingenting skjer. har ei på snart 4 som har merka at mamma ligger på sofaen hver morgen hihi,må bare si til henne at det er fordi det er så varmt i senga ho kommer nå drassende på dyna si hver morgen i 6 tia og hiver seg på sofaen ho oxo så vi er egentlig litt ute å kjøre pga denne snorkinga alle sammen her hjemme,men men vet at ting endrer seg etterhvert når minstemann kommer og mannen min skal ha nattevåken (hehe) gjett hvem som skal sove da!!!!? lykke til jenter, håpe vi alle kommer i rutine igjen etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå