Gå til innhold

Sykehusdietten - noen som har prøvd den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den suppedietten på 7 dager (purre, tomat, gulrot, selleri, buljong osv..)

Ser jo god og enkel ut..

Mange som har gått ned flere kilo på en uke - sies det!!

Noen som har prøvd den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvd den og god suppe, men holdt på å bli gal av å ikke kunne spise det jeg ville..

gikk ned noen kilo, husker ikke hvor mange..

Skrevet

Venninna mi har prøvd den et par ganger, går ned litt, men like fort opp igjen;-). Tror det forøvrig er misvisende at den kalles rikshospitaldietten, for det er visst ikke det har jeg fått høre..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg har prøvd den, men uten hell.. går på den nå faktisk..

Skrevet

uten hell? Hvilken dag er du på? Ikke tatt av noe?

Googlet litt, og noen sa de gikk ned fre str 42 til 38, og alt mellom 4 og 7-8 kg på en uke.. Jeg vurderer å ta den en uke på og en uke av, frem til julebord :):)

Skrevet

Du ødelegger forbrenninga di.

Ja du går ned, men det kommer like raskt på + et par kg til.

Kroppen setter ned forbrenninga til et minimum, med det inntaket der.

Vanlig slanking tar tid, men da har du lettere for å holde vekta etterpå

Skrevet

Jeg gikk ikke ned noe. Men det var ikke meninga heller.. Brukte den som rensekur, kjørte en uke som veggis, kutta alkohol og melkeprodukter. Fikk veldig bra mage etterpå, regelmessig og fin avføring:)

Skrevet

Du ødelegger ikke forbrenningen på denne sies det. for du kan spise sååå mye du vil av suppa, og så har du tillegg fra dag til dag med frukt, melk osv.. Så det er ingen sultekur!!

Dessuten så takler kroppen fint å ta en kur i ny og ne, uten at forbrenninga stopper opp. Rense, faste, osv. Det den ikke takler - tror jeg, er selvsagt jo-jo slanking, der man sulter seg, eller spiser 500-1000 kcl, for så å hive innpå...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er på dag 5... ikke gått ned noe, snarere tvert imot. MEN, så har jeg juksa litt et par dager. Har spist en muslibolle, og et bittelite kakestykke...men det er da ikke nok til og legge på seg. Har gått greit når jeg har vært hjemme med minsten, og han har sovet som normalt, men ikke så lett og få til når det er unger som skal ha oppmerksomhet uten at jeg får spist noe som helst :S så skulle vel kanskje spist enda mere suppe, men finner ikke tida til det på ettermiddagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...