ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Har de lov til å "bryte" seg inn i bilen for å ta skiltene?
Dronningen! Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Nå sitter jo som regel skiltene på utsiden, eller hva?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Jo, men festene var ødelagt så de lå inne i bilen.
Carnivale Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Klippe skiltene mener du? Ja, om ikke årsavgiften er betalt, eller det er andre heftelser ved bilen. Om den er stjålet f.eks.
Gjest ->>- Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Du klarer ikke å være litt mindre presis i hva du snakker om? Var det ellers grunn til å inndra skiltene? Hvorfor var de inne i bilen? Ble eier spurt om å åpne den? Var eier tilgjengelig? Etc.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 Det er ikke utført kontroll på den. Eier ble IKKE oppringt. Samtidig så låste de ikke bilen etter seg heller.
klg,2 boys now:) Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 hvor lenge siden er det blitt betalt årsavgift forsikring?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 1. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2007 En god stund siden. Men regner med et det er på grunn av EU-kontrollen. Men hvorfor kan de ikke ta kontakt i stedet for å "bryte"seg inn?
klg,2 boys now:) Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 er det din bil så du vet at de ikke er kommet brev purringer??de er som regle god på å varsle skriftlig..
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 1. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2007 Ja, det er ikke kommet purringer, men så bor jeg i ei blokk der postmannen er veldig flink til å legge posten riktig samtidig som det er mange "utro" folk som kaster feilsendt post i stedet for å legge det til riktig postkasse.
klg,2 boys now:) Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 da ville jeg ringt politiet å spurt hva begrunnelsen var for at du ikke fikk en telefon først.
Hibbel Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 Hvis ikke årsavgiften er betalt- så ryker skiltene... Usikker på om de kan BRYTE seg inn, men..... Sikker på det var politet som tok dem?
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. november 2007 #13 Skrevet 1. november 2007 Så lenge du vet at eu kontrollen er annethvert år på biler og at siste tallet på bilnummeret er den mnden du skal ha den inn på kontroll og at årsavgiften skal være betalt i mars. Så har du et ansvar å ordne opp selv. Så ikke skyld på andre enn deg selv. Og ja de har lov til å avskilte bilen din hvis du har latt være å betalle årsavgift eller latt være å sende den på eu kontroll.. En annen ting skiltene skal henge utepå bilen og ikke ligge inni som jeg har fått inntrykk av her. Jeg tror heldt nye biler skal på eu kontroll når de er 4 år men ellers er det annethvert år. Som bileier har enn selv ansvar og betalle regninger og ha bilen på verksted og eu kontroll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå