Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 har lyst å gå på babybio, småen er akkurat 2 mnd. noen som har vært med såpass små babyer, har det gått greit? eller bør jeg vente med sånne voksenfornøyelser til han blir større?
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Vi har vært på det flere ganger, og det gikk veldig bra. Første gangen tror jeg var rundt 2 mnd. Kos deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå