Gå til innhold

p-piller , urgh!


Anbefalte innlegg

Skrevet

begynte på yasmin for snart 4 uker siden, fikk små blødninger for 1 og 1/2 uke siden og har kraftige mens smerter. var hos legen i forrige uke og fikk beskjed om å begynne direkte på neste brett. så derfor er jeg nå på 1 uke på brett 2. skal det ikke stoppe snart?????

 

litt lei av vondt og blødning og ukontrolert humør :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt ett brett med marvelon og tok siste pille med hormoner på brettet i går. Har hatt småblødninger fra og til i en uke og blødning hver dag + ekle smerter de siste 4 dagene. Lei.

Skrevet

æsj, jeg har jo aldri opplevd det her på andre piller eller sist jeg brukte yasmin, redd det er noe galt jeg da.. men kanskje bare vanlig .. er jo eldre også hehe

 

 

Skrevet

Nei, har du hørt noe mer med legen? Jeg reagerer slik på alt og har nå gått snart 14 mnd etter fødsel med rare småblødninger. 10,5 mnd av de har vært hver dag sammenghengende...

 

Men legene mine fortsetter å pøse på hormoner...

Skrevet

hun mente det ikke var noe galt, skulle stabilisere seg ved å begynne rett på neste brett..

 

redd for at jeg er gravid eller noe sånt ..

 

 

Skrevet

Du er nok ikke gravid om du bare blør? De sier det er vanlig å blø de første tre månedene.

Skrevet

slutter lenge før 3 mnd om det her fortsetter, mage krampene er nesten værst.. men har lege time om 4 uker, er det ikke stoppet innen det så slutter jeg.

 

lykke til du og :D

Skrevet

Takk i like måte.

 

Ja, har smerter selv nå og syns de stråler nedover låre og minner mistenkelig mye om noen andre ekle smerter:( Men det må jo snart gi seg...

Skrevet

Er på mitt tredje brett med Diane jeg nå, å har blødd stort sett hver dag. Så pass mye at jeg må bruke tamponger =( Dritt!! Har prøvd nesten alle merker nå, vet ikke hva mer jeg skal prøve Fikk også beskjed fra legen om at det var normalt, men pokker da! Er jo ikke NORMALT å blø hele tiden da! Stakkars gubben, ikke sex på leeeeeeeeeeenge. Kjører ikke brannbil nei!

Skrevet

Sånn er det her også (du leste sikkert om de 10,5 mnd med blødning hver dag over her).

 

Syns det er noe stort drit at man skal gå sånn.

Skrevet

Hehe, hadde det vært meg hadde jeg sluttet for lenge siden.

 

Har gitt opp alt av p-piller o.l. eller dvs at jeg ikke kan ta p-piller bare minipiller, pga faren for blodpropp. Blææ, men jeg ble tjukk av cerazette 9 kilo på 1 uke la jeg på meg av dem... aldri igjen!

Skrevet

Ja, jeg hadde gitt opp. men blør uten piller også og da er det nå slik at de ønsker å behandle det med hormoner da...

 

 

Skrevet

Akkurat det samme som skjedde med meg når jeg startet på Yasmin etter fødsel (ved første mens, tok 13 mnd etter fødsel). Fikk samme råd av legen som du har fått, og det funket. Alt er bra nå. Var også hos gynekolog og fikk sjekket ut at alt var som det skulle, tatt blodprøver etc, gynekologen sa også det samme som legen. Går helt sikkert over snart :-)

Skrevet

9 kilo på en uke??? Er det mulig?? La på meg av trionetta jeg, blødde av cerazette og alle andre merkene jeg har prøvd. Lurer på om jeg skal gå tilbake til p-ring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...