Gjest Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 begynte på yasmin for snart 4 uker siden, fikk små blødninger for 1 og 1/2 uke siden og har kraftige mens smerter. var hos legen i forrige uke og fikk beskjed om å begynne direkte på neste brett. så derfor er jeg nå på 1 uke på brett 2. skal det ikke stoppe snart????? litt lei av vondt og blødning og ukontrolert humør :/
meg & to små vampyrer Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg har tatt ett brett med marvelon og tok siste pille med hormoner på brettet i går. Har hatt småblødninger fra og til i en uke og blødning hver dag + ekle smerter de siste 4 dagene. Lei.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 æsj, jeg har jo aldri opplevd det her på andre piller eller sist jeg brukte yasmin, redd det er noe galt jeg da.. men kanskje bare vanlig .. er jo eldre også hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Nei, har du hørt noe mer med legen? Jeg reagerer slik på alt og har nå gått snart 14 mnd etter fødsel med rare småblødninger. 10,5 mnd av de har vært hver dag sammenghengende... Men legene mine fortsetter å pøse på hormoner...
Gjest Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 hun mente det ikke var noe galt, skulle stabilisere seg ved å begynne rett på neste brett.. redd for at jeg er gravid eller noe sånt ..
meg & to små vampyrer Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Du er nok ikke gravid om du bare blør? De sier det er vanlig å blø de første tre månedene.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 slutter lenge før 3 mnd om det her fortsetter, mage krampene er nesten værst.. men har lege time om 4 uker, er det ikke stoppet innen det så slutter jeg. lykke til du og
meg & to små vampyrer Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Takk i like måte. Ja, har smerter selv nå og syns de stråler nedover låre og minner mistenkelig mye om noen andre ekle smerter:( Men det må jo snart gi seg...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Er på mitt tredje brett med Diane jeg nå, å har blødd stort sett hver dag. Så pass mye at jeg må bruke tamponger =( Dritt!! Har prøvd nesten alle merker nå, vet ikke hva mer jeg skal prøve Fikk også beskjed fra legen om at det var normalt, men pokker da! Er jo ikke NORMALT å blø hele tiden da! Stakkars gubben, ikke sex på leeeeeeeeeeenge. Kjører ikke brannbil nei!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Sånn er det her også (du leste sikkert om de 10,5 mnd med blødning hver dag over her). Syns det er noe stort drit at man skal gå sånn.
Gjest_1001 Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 Hehe, hadde det vært meg hadde jeg sluttet for lenge siden. Har gitt opp alt av p-piller o.l. eller dvs at jeg ikke kan ta p-piller bare minipiller, pga faren for blodpropp. Blææ, men jeg ble tjukk av cerazette 9 kilo på 1 uke la jeg på meg av dem... aldri igjen!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 Ja, jeg hadde gitt opp. men blør uten piller også og da er det nå slik at de ønsker å behandle det med hormoner da...
Gjest Skrevet 1. november 2007 #13 Skrevet 1. november 2007 Akkurat det samme som skjedde med meg når jeg startet på Yasmin etter fødsel (ved første mens, tok 13 mnd etter fødsel). Fikk samme råd av legen som du har fått, og det funket. Alt er bra nå. Var også hos gynekolog og fikk sjekket ut at alt var som det skulle, tatt blodprøver etc, gynekologen sa også det samme som legen. Går helt sikkert over snart :-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. november 2007 #14 Skrevet 1. november 2007 9 kilo på en uke??? Er det mulig?? La på meg av trionetta jeg, blødde av cerazette og alle andre merkene jeg har prøvd. Lurer på om jeg skal gå tilbake til p-ring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå