Gå til innhold

libero vs pampers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å bruke Libero up&go 7-11 kg på vesle jenta. Var på rema 1000 i går, å kjøpte en sånn jumbo pakke med Pampers easy up pants 8-15 kg. Men de var jo helt rar i forhold til Libero, de satt jo ikke rundt livet en gang.

Er det bare meg som synest de er rar el.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

libero begynte å lekke veldig på natta her hos oss,så vi gikk over til pampers og er kjempe fornøyd..men vi bruker ikke easy up,bruker baby dry..

Skrevet

ok. Er veldig fornøyd med libero, har ikke hatt noen lekasjer enda.

Kjøpte Pampers i går, forde den er litt billigere enn Libero. Så har ikke fått kjans til å "teste" den skikkelig enda. Men synest bare den var så rar, når jeg skulle ta den på i mårrest.

Skrevet

vi bruker active fit, ikke up and go fra pampers, fra 11-25 kilo og er kjempe fornøyd! mye mere fleksible rundt maven, ikke så stramme :)

brukte libero før..

Skrevet

Har altid brukt Libero på Teodor, er kjempefornøyd! Prøvde Pampers en gang, men bleien ble lekk.

Likte passformen på Pampers, men syns det blir litt dumt at en bleie kan brukes fra 7 kg og opp mot 18 kg. Det ers stor forskjell på en på 7 kg og en på 15 kg!

Skrevet

Har brukt Libero nesten hele veien. Egentlig tilfeldig, mets fordi det var dte vi fikk på sykehuset tror jeg :)

Har prøvd Libero på utenlandsturer, men synes ikke de er tette om natten. Mye vått sengetøy om morgenen da.

Skrevet

Bruker Libero og er kjempefornøyd med det. Har brukt det på begge barna.

Skrevet

Prøv active fit istedet!

Vi har den, og er kjempe fornøyd!

Skrevet

Liker heller ikke Pampers sine bukse-bleier. De sitter ikke godt på gutten vår - bruker bare Libero up&go til han. Som vanlige bleier derimot liker jeg Pampers best - Active fit og de aller minste bleiene deres er bra - liker ikke like godt Baby dry.

Skrevet

signerer på denne!! brukte bare libero til førstemann, men bruker bare pampers nå på tvillingene, og er kjempefornøyd!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...