Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 HUsker noen av dere hva den første sangen på den første cden heter, den var veldig livlig og fin
snartmammapåny Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Dobbel live cden eller? Kan det være "the tunder rowls"? (litt uksikker på hvordan det staves)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 ja er dobbelt live cden. Ønsker å høre sangen igjen, er veldig glad i musikk og hører egentlig på alt mulig.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 men er ikke sikker på det er den sangen du mener. Den var mer livlig den jeg mener. Hadde cden en gang da jeg bodde hjemme hos foreldrene mine, men da jeg flyttet ble den borte.
MissUnderCover Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 den heter callin' baton rouge.... )
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 takk det var den jeg mente. Nå ble dagen min redda
snartmammapåny Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 JA veldig mye fint på den live cden:) Flink å lage musikk Garth Brooks
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2007 ja han er flink. Men det er masse fin musikk da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå