hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Når begynte dere å gi barna deres det? om de får det... Kan det gis midt på dagen som en del av lunsjen eller er det egentlig beregnet som dessert? Har kjøpt de fra hipp som er økologisk med eple og pære...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Tenker du å gi det nå? Jeg begynte når hun var 6 mnd. Jeg ville ikke gitt det før h*n er minst 4 mnd. Jeg gir det ofte som luns eller på ettermiddagen som et mellommåltid. Lager det stort sett selv nå
Gjest Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg begynte å gi det til veslegutt når han var 4 mnd, så har ikke fått det så lenge. Jeg gir det sammen med melk til lunsj
hønemor-76 fødte 130707 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Har tenkt å vente til han er 4 mnd.. å begynne med noen smaksprøver.. når dere gir til lunsj gir dere da melk først eller mos først?
Gjest Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 jeg gir litt melk først, også litt mos og resten av melka
mammatilTHEODOR:) Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 jeg begynte å gi lillegutt det når han var 3,5 mnd:) Spurte hs først da, og de sa det var ingen problem:) Det er jo mye lettere å fordøye enn grøt.. Han elsker det, og får nå en halv boks etter melk midt på dagen. Synes det er kjempestas! Smatter i vei og koser seg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå