Gå til innhold

Cerazett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt den å slutta? Har ikke fått igjen mensen, er 1 mnd over tida, men negativ grav.test. Hmm, noen som vet om det er vanlig å hoppe over en gang eller to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kun brukt Trionetta, men det er vel vanlig at det tar litt tid før man får mensen igjen etter å slutte med p-piller? Kroppen trenger litt tid for å forstå at "åja, skulle jeg produsere hormoner selv nå, altså?", slik at det kan ta noen mnd før man får normal mens igjen:)

Lykke til!

Skrevet

jeg gikk på trionetta, ble gravid ganske kjapt... men kanskje det kan ta litt tid, vist en har gått på pillen lenge... skal vell ut av systemet og.. men jeg fikk høre bare jeg glemte og ta en så er jo pillen usikker... men kan ikke svare noe mer en det... uansett lykke til=)

Skrevet

glemte og skrive, det var ikke forandring i mensen på meg.. utenom at den ikke kom, men da var jeg gravid...

Skrevet

Tusen takk for svar! Blir jo litt klokere. Har hatt en del symptomer på at jeg kunne være gravid eks. kvalme, humørsvingninger, trøtt og fastere bryst.. Men har 3 barn fra før og har da alle gangene testet positivt på graviditets testen fra ca 6-8 uker påvei. Dermed er det nok sannsynlig at det bare er kroppen som er litt i ulaget.

Men det blir vel snart nr. 4 og sen siste.. :)

Skrevet

det står i pakningsvedlegget til cerazette at noen kan få blødningsforstyrrelser av den. lite/mye/ofte og sjelden eller aldri

Skrevet

Ligger en liten Cerazette-unge i magen min. Jeg sluttet den dagen jeg fant ut at jeg var gravid jeg :)

Men før det hadde jeg veldig uregelmessige blødninger, noen ganger mens 3 ganger på en måned, andre ganger lang tid imellom hver mens.

Skrevet

Samme her, fikk utrolig mange blødninger per mnd, men små. Men nå er det 1 1/2 mnd siden jeg slutta på pillen og ingen mens. Blir spennende å se :)

Skrevet

Det er mange som mister mensen helt når de bruker cerazette. Er en av "bivirkningene" det. Med meg var det motsatt, blødde konstant i 3 mnd, så aldri cerazette igjen på meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...