Donna1 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 tusen takk for deresom svarer:) jeg skall i dåp men synes det er sååå vbanskelig åvelge hva man skall ha på seg...vurderer sånn sett m skjorte og skjørt..men det er svartikke helt svart litt gull på siden er veldig fin men synes dere det passer at man går svartkled idåp?? skall ha svarte sko og da. takk dere allesom svarer enda engang
Erisa* Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hvis du har tilbehør i farger, for eksempel et sjal eller noe, så går det vel fint? Lyse strømper i stedet for svarte, for eksempel..
Donna1 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 brune strømpebukser??passer det dah??
Erisa* Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Litt vanskelig å si uten å se dem:) Går sikkert fint, folk forstår jo at man ikke har den største garderoben når man er gravid! Det er babyen som skal være kledd i hvitt, ikke gjestene;)
Donna1 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 sant det:) da gårjeg for det dah:) tusen takk
lille-persille Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Jeg ville ikke hatt svart, tror jeg...heller funnet noe annet, skjørt og topp. Greit med svart skjørt, men ville hatt annen farge på toppen, hvit, rød, rosa etc... Men det er meg dahhhhh... Lykke til anyway:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå