Vår tur :) Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Er 13+5 i dag, og trykker på magen hver kveld, men finner ingenting? Lurer hver kveld på om jeg ikke snart skal finne noe, men nei, enda ikke. Noen som er ca like langt på vei som meg og har funnet skatten? Noen som har noen gode søketips??
OhMyGod!!! Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 kjenn helt nede ved beinet, der kan det kjennes en kul som regel kjenner min nå jeg, er 13 akkurat i dag kjent den ei ukes tid.
Vår tur :) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Hvilket bein? Termin omtrent samtidig vi da
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Skambeinet er det beinet du kjenner rett over kjønnsorganet ditt, over dette beinet kan du kjenne at det er noe som er hardt. Dette er livmoren, der det harde stopper, stopper livmoren, skjønner?
OhMyGod!!! Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 skulle akkurat til å skrive det samme som anonym over er ikke steinhard livmoren da, men mye fastere enn alt annet i kroppen ja. kanskje greit å tisse før du kjenner etter å?
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Det er veldig invidulelt når man kjenner det sånn veldig. Musklene i magen din er fortsatt veldig stramme.. Etterhvert vil disse musklene dras til siden, og du vil lettere kjenne hvor livmora ligger. Tror det også det kan ha litt å si hvordan livmora di er plasert, det ser de på ultralyden. Selv er jeg 25 uker og ser magen godt.. Rart med så mye liv inne i magen=)
ganesha Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 hei! like langt som deg, og som nevnt over kjenner du livmoren over skambeinet. Hos meg er den nådd nesten til navlen, men er gravid med nr 2 så større nå en sist. ofte ligger baby på en side...min er til høyre denne gang som sist. kjenner såvidt små bevegelser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå