Gå til innhold

Er det bare meg,eller ? (ang DIB forum)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker på meg som at du "finner deg tilrette" på et forum, og da skal du liksom holde deg der.Søker du hjelp i andre forum, blir du oversett eller rett og slett kjeftet på.

Bare jeg som har opplevd dette og føler det sånn, eller er det flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har litt følelsen av at man IKKE skal bevege seg over på kranglesiden ihvertfall, da får man så hatten passer, og beskjed om å ha seg tilbake på skravlesiden.

Skrevet

jeg er like mye på krangle som på skravle. I perioder mer den ene plassen. Har det like bra begge plasser =)

Skrevet

jeg har også opplevd dette. Det er ikke noe morsomt men de danner seg en "vennekrets" og slipper som regel ikke andre til.

Skrevet

Hmmm...har ikke merket dette - men så er jeg bare på småtroll (0-1) og skravlesiden da;o)

Skrevet

ja,småtroll og skravle går, men det stopper liksom der, føler jeg hvertfall.

Er liksom "klikker" som ikke vil slippe andre inn ellers på forumene

Skrevet

Noen spesielle forum du tenker på da? jeg var endel inne på "bli gravid" da vi prøvde på nr to - og følte meg velkommen der også:o)

Skrevet

"spesial" forumene (som psaudotvillinger etc) men vil ikke si hvilke jeg har erfaringen fra, vil liksom ikke henge ut noen

Skrevet

og der fikk jeg plutselig følelsen av at noen der ute "scanner" forumene etter mine poster :(

Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp
Skrevet

HÆ? Hvorfor tror du folk fotfølger deg?

Skrevet

Nei, jeg føler ikke at det er slik. Jeg henger mye på både skravle- og krangle- og anser det som ganske problemfritt.

Men noe tematikk passer best i én spesifikk debatt. Og folk som legger inn anonyme innlegg på kranglesiden for å si at "Lise" som alltid poster på skravlesiden er en skikkelig ku, altså, får gjerne beskjed om å rulle inn snurpa, signere med nick og pelle seg tilbake dit de kom fra. Det er ganske kurant.

Skrevet

den er jeg enig i.

Står for allt jeg skriver,og signerer ALLTID med nick, men du skriver jo ofte på et "spesialfoum" for du lurer på noe som det forumet faller under, og da synsjeg det er litt lavmål å overse,eller kjefte på at du er der

Skrevet

Det er det sikkert. Kan ikke si jeg har lagt spesielt merke til fenomenet. Men dib er jo fullt av idioter, som verden forøvrig, så du kommer sikkert langt med å ignorere stupiditeten. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...