Gjest Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg finner ikke passet mitt noen steder, og har som siste utvei tenkt å ringe en klarsynt eller noe. Noen som har prøvd?
Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Først ville jeg prøvd å spørre de som "ser" her inne på dib =) Lykke til
Gjest Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Har prøvd, flere gangen, men de svarer meg ikke... Så da tviler jeg litt i grunn.... De svarer visst bare på spørsmål om flere barn.....
lillegull:) Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 spurte angående fødselen min her inne:) hadde termin 13 august og spurte når jeg skulle føde og hvilket kjønn, da vi ikke visste det:) je fikk svar at fødselen ville starte 10. august og at det skulle bli en gutt.. og det stemte..fødselen startet litt før midnatt den 10 august og lillegutt var ute lørdag den11 på formidagen:) tenkte ikke over det før her om dagen da jeg leste igjennnom PM mine:)
trøndermamma Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 En av brødrene mine gjorde det engang...ei sånn ei som driver å reklamerer i vg og dagbladet. Han hadde mistet mobilen sin på vei til en kamerat. Vel, han ringte og hun påstod at hun så den ligge ved en gammel vegg/låve. På veien dit finnes det ingen gammel vegg/låve! Bare store åkrer med gress og litt busker. Da regningen kom lød den på over 400,- De snakket ikke lenge ca 10-15 min. Han ble iallefall skuffet og tviler på at han kommer til å prøve det flere ganger!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå