Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hei Er det noen som har gitt 6 mnds middagsglass før babyen er 6 mnd?? Noen som vet noen gode grunner til at man ikke bør gi det før 6 mnd? Er det kun fordi de skal være vant til mat før de prøver det eller er det noe i de som babyene ikke bør spise før 6 mnd. Gutten min har fått grøt siden 3 1/2 mnd (kritiser meg de som vil ), fordi han rett og slett trengte mer mat. Han elsket det fra 1 stund. Nå holder det ikke lenger med 2 pors grøt om dagen(pluss så mye pupp han vil ha), men han liker ikke 4mnd grønnsakspureen. Noen med erfaring?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Bare start med det du. De MÅ ikke være 6 mnd for å spise de. Eneste forskjellen er at det er litt annen konsistens på den enn den fæle grønnsakspurreen, ikke så stor forskjell men Didrik har spist 6 mnds grøt noen uker nå, og han blir 6 mnd i morgen =)
☆Anonymia☆ Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 ja jeg gjorde det,han ble dritt lei av de 4 mnd glassene så jeg gidde da han var 5 mnd..
Lillegutt fikk lillesøster :) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Nå blir lilleprinsen glad:) Han vil jo aller helst ha all den maten vi spiser i stedenfor sin egen. Takk jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå