Gå til innhold

Når er barnet deres i seng om kveldene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er barnet deres i seng om kveldene?

hvor gammel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er 2,5 mnd. han er i seng til åtte:) la han senere før, men han var såå grinete om kveldene og det slipper vi nå, han var rett og slett overtrøtt.. hender vi må inn noen ganger å gi smokken å trøste han litt, men sovner som regel etter kort tid:)

Skrevet

Hun spiser kl ni og er i seng halv ti. Er snart åtte uker. Tenker å få henne gradvis til å legge seg tidligere nå etterhvert :)

Skrevet

ca 19-19.30 6 mnd

Skrevet

Etter at klokka ble stilt tilbake så er jenta på 4,5mnd i seng rundt kl 18.

Skrevet

mellom 18.30 og 19.00 her..

straks 7 mnd

Skrevet

Jenta mi er 3 mnd, hun legger seg hver kveld mellom 2100-2130, kommer ann på når hun spiser siste måltid. Er stolt mamma nå, som endelig kan legge henne uten problemer, ja til og med når hun er våken!:) Husker jeg var en smule sjalu på alle dere her inne som gjorde dette uten problemer, før det plutselig gikk så fint her i huset også. :)

Skrevet

Mellom kl 1830 og 1930, alt etter hvor mye han har sovet om dagen. Snart 8 mnd

Skrevet

8 mnd på lørdag..

Legger seg 21.30-22 han...:/ Nytter ikke å få han til å sovne tildligere heller.. Prøvd i over en mnd nå..

Skrevet

Mellom kl.18:30 og 19. Han er 7 mnd.

Skrevet

Her er det i seng ca kl. 19.00. Lillegutt er 5,5 mnd

Skrevet

Gutten min er 4,5 mnd og er ekstremt vanskelig å legge om kvelden. Vi har prøvd å gradvis legge ham tidligere men det har bare gjort vondt verre. Får kveldsmat kl åtte nå, legger seg i ni/halv ti tiden, våkner etter 10-20 min og er våken til alt mellom elleve og ett;( Bare skriker. Ingenting som hjelper desverre. Får vrkelig håpe det bedrer seg snart.

Skrevet

Den siste uka har Leah vært i seng mellom 18 og 19:) Håper det holder seg:) Hun er snart 3 mnd..Hun spiser jo et måltid mellom 21 og 00 og noen ganger på natta..

Skrevet

dere som legger rundt 19, når står dere opp?

Skrevet

Hun er i seng rundt 7. Er 6 mnd. Står opp 07.30 - 08.00 som regel.

Skrevet

Når hun blir lagt mellom 18 og 19, så våkner hun ikke før kl 05-06 for pupp. Hun sover videre til 07-08.

Skrevet

4,5mnd legger seg sånn i 19.00 tiden. sover gjerne til halv 8-8 avbrutt av 2 måltider.. idag sov han til 9, men da var han også våken fra 01-03.30 på natta. lå i senga å skravla. veldig frustrerende for mamma og pappa:)

Skrevet

Mini er 4 mnd, og legger seg mellom 18.30 og 19.00, nærmere 18.30 enn 19.00 som oftest. Da er han stuptrøtt og sover uten noe tull :)

Skrevet

19.20 Skifte til nattøy

19.30 Kveldsmat

20.00 Kos

20.10 Natta!!

Mellom 5 og 7 engang får han sutten og mellom 7 og 9 engang er det mat:)

Skrevet

Han er i seng nå og sover. Legger seg mellom 7 og 7.45. Våkner 1-2 ganger og får mat. Etter at vi silte klikka vil han opp mellom 7 og 7.30, før var det 8 - 8.30...

Skrevet

Jiterbebis, betyr dette at ungen din går 12-14 timer uten mat, uten å gråte?? Bare lurer! Min gutt klarer seg ikke uten mat i mer enn 3 timer av gangen, han er 12 uker.

Skrevet

6 mnd, legger seg halv 8 - 8, og sover til halv 8 -8 neste morgen :o)

Skrevet

5,5 måneder. I seng kl 19.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...