Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når magemusklene 'deler' seg? Kjenner man det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer nok noe, kommer an på størrelsen på magen. Til en viss grad vil jo magemusklene strekkes uten å dele seg, muskler er jo ganske elastiske. Tror ikke det er noe man kjenner, akkurat når det deler seg nei. Men jeg mener å ha hørt at det er mulig å kjenne det ganske tydelig etter delingen hvor det ikke lengre er magemuskler (midt på magen).

 

Å etter fødsel, ingen rette sit-ups, kun skrå!Da vil de rette magemusklene gro sammen igjen:D

Skrevet

Jeg merket ikke nøyaktig når det skjedde med meg, men ble veldig tydelig når det hadde skjedd. Ser det ikke til vanlig, men ser det veldig godt når jeg trener styrke, særlig nedtrekk for rygg. Da "tyter" liksom noe ut mellom magemusklene på øverste del av magen. Første gang jeg så det var nok rundt uke 17-18.

Skrevet

Takk for svar:-)

 

er selv i uke 20 og har ikke sett noe, men jeg merker at jeg er MYE svakere i magen når jeg trener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...