Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg er så usikker ennå, han er veldig interessert i musikk. Elsker å høre på musikk
Hibbel Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Vi gav CD-spiller til jenta vår når hun var 3 år. Når hun var to fikk hunn slik barne cd-spiller med to microfoner på. Den likte hun også veldig godt....
trøndermamma Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Vi lurer på å kjøpe traktor. En sånn stor en som han sitte på å trå selv. Har bursdag 1 juledag da, så vi slår sammen bursdags- og julegaven!
Tingelingelate med to tomater Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 MIni blir 3 år i midten av februar og han får en rattkjelke fra oss. Får en gravemaskin fra lillesøster:-)
smily2 Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Vi har tenkt på å kjøpe sykkel......, å sykkelhjelm da selvf..
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2007 Her har han både ski og tråtraktor, akebrett har han også. Tråtraktoren er sikkelig fin han vant den på en basar en gang da han bare var 1 år, han har også gråtass tråtraktor. Jeg har veldig lyst til å kjøpe mp3 spiller til han, men er redd han er for liten for det ennå.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2007 sykkel fikk han av svigermot til bursdagen sin i fjor. Han er eneste barnebarn på begge sider så han har masse.
camilla^ Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Her får alle ungene årskort til dyreparken. Og noen småting. Tror hun på 3 får albert åberg cd-er, glansbilder (hun og storesøster samler iherdig) Alle ungene har bursdag rett rundt jul, så vi tar heller lekegaver da. (den første starter i morra alt, bittelille julaften og to i januar.)
Gjest Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 En radiostyrt bil som er beregnet på en 3 åring.
Salat Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 Hun skal få litt småting, lydbok og dvd med mormor og de åtte ungene, og pc spill har vi kjøpt til nå. Så blir det sikkert noe prinsesse eller dokke stæsj.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. november 2007 #13 Skrevet 1. november 2007 Har ikke begynt å tenke julegaver ennå, men gutten blir 3 år om en uke og får duplo lego politistasjon. + tilbehør og sengetøy.
Brummeline3barnsmor Skrevet 1. november 2007 #14 Skrevet 1. november 2007 3 åringen her ønsker seg lastebilen Mac fra Biler, så den får vel han til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå