Mathoka Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 ...begynner jo maset om ønskelister fra alle kanter Er det noen som har noen gode ideer til juleønsker til gutt på 1,5 år? Har togbane, duplo og klær på listen fra før, føler liksom jeg må ha noe mer, men klarer ikke tenke
Tingelingelate med to tomater Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Biler, lastebiler, gravemaskin, traktor og alt annet av slike "maskinerier". Little people serien fra Fischer price har slått veldig an her i huset. Akebrett
Mathoka Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Takk, takk Sitter og studerer hjemmesidene til lego, fisher-price og brio nå, så finner vel noe etterhvert...
Arb.ledig husmor Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Lekeverktøy...(plast) Snuppa her (13mnd) elsker iallfall å gå i arb.buksa t pappaen og finne ulike arb.verktøy... Og av alt som låg på hylla i dag, var det noen fjærer til mc'en ho ville leke med )
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Akebrett skal høna ønske seg til jul her. Et som det er litt plass til å sitte i slik at jeg kan trekke henne med meg litt ute )
Pia♥CF Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 .. her ønsker vi oss gaver til andre denne julen ! Det flyter over med leker og andre ubrukelige ting. Ofte ønsker vi oss jo litt dyre ting til barna og det er forståelig at vi ikke alltid får det, så votter og luer og ullundertøy er notert på ønskelisten, eller en gave til Unicef, SABONA eller leger uten grenser i barnas navn... Synes jula bare handler om å bytte penger jeg :-)... hmm...
lifa og Eline Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Her er snuppa veldig innteressert i båter og dyr for tiden, så vi foreldre skal kjøpeen Noas ark til henne. Ellers er det flott med pussleting slikt som puslespill og bøker. Når snuppa her har fått puslespill og bøker hun er for luiten til enda legger vi det bare bort og tar det frem når hun når en passende alder.
Libido- Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Gutten vår på 17 mnd skal få rattkjelke eller trekjelke med sete. Kanskje begge deler? Klarer ikke å bestemme meg for hva som blir best =)
Gjest Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Snuppa vår på 1,5 år er veldig glad i puslespill - helst slike med knotter. Så det er kanskje et alternativ?
Amabolla Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Her er vesla si liste: Lek og lær bamse (sånn man trykker på så teller den og sier 123 o.l) -Vårsko i str 22 - -Akebrett -Baby Einstein dvd (den serien som går på barnetv på mandager) -"Little People"-Fischerprice hus (er enten en gård eller ett hus o.l.) -Sånne klosser med hammer. Banker nedi klossene. (f.eks fisher price "Tappy the turtle") -Tripp trapp stol - Play-doh - Puslespill - Etch-a -sketch - Fingermaling
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 3. november 2007 #12 Skrevet 3. november 2007 Gyngehest Bondegårds dyr Servise, hakkebakkeskogen f. eks
lego Skrevet 3. november 2007 #13 Skrevet 3. november 2007 Postmann Pat leker, Thomas Toget leker Huske til å ha ute sandkasse 3-hjul sykkel Treleker lek og lær serien fra FP Bondegårdsdyr Bøker
Barba_mamma Skrevet 5. november 2007 #14 Skrevet 5. november 2007 MIn sønn ønsker seg (tror jeg da): sånn der hund som bjeffer og slår salto e.l. Alt av hesteleker ;-) Vinterleker DVDer (han har ikke lært å se på tv ennå, men det kommer...) Barnemusikk Fingerdukker (kjempegøy!) sangbøker/rim og reglebøker "Baby Sint" (bok, VELDIG aktuell...hehe) Ting til rommet sitt Lenestol e.l. i barnestr. Bord og stoler i plast IKEA
Mathoka Skrevet 6. november 2007 Forfatter #15 Skrevet 6. november 2007 derfor disse søte tegnene: "juletider"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå