Gå til innhold

Spotter... håpet ute??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å spotte nå.... er alt håp om å være gravid ute da?=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke nødvendigvis:)

 

Har ett godt eksempel på at ting ikke bestandig er som man tror.

 

Ei barndomsvenninne av meg gikk på pilla, og til tross for det ble hun gravid. Men hun visste det ikke selv før i slutten av svangerskapet, for hun hadde mensen som vanlig hver mnd-gjennom hele svangerskapet.(hun vokste ikke noe særlig. Trodde hun bare hadde lagt på seg ett par-tre kilo)

 

Så alt er mulig!

Skrevet

Takk for svar=) da kan jeg krysse fingrene =)

Skrevet

Jeg har spotta siden søndag, fremdeles ingen TR. Jeg lurer også på hva som skjer?? Har aldri gått så lenge over før. Har riktignok ikke testa, men jeg har ikke gidda gjort det siden alle symptomer på TR dukka opp. Men den er vel bare litt forsinka denne mnd.

Skrevet

Nej jeg gjorde det i min siste graviditet to gånger litt ett par dager var gång. Nu ær hon snart tre. Allt gick bra.

Lycke till

Skrevet

Hmm merkelig dette! nå har d stoppa opp igjen!!

Godt å høre at d ikke bare er meg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...