lykkeni=) Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Begynte å spotte nå.... er alt håp om å være gravid ute da?=(
jåsjenta Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 ikke nødvendigvis:) Har ett godt eksempel på at ting ikke bestandig er som man tror. Ei barndomsvenninne av meg gikk på pilla, og til tross for det ble hun gravid. Men hun visste det ikke selv før i slutten av svangerskapet, for hun hadde mensen som vanlig hver mnd-gjennom hele svangerskapet.(hun vokste ikke noe særlig. Trodde hun bare hadde lagt på seg ett par-tre kilo) Så alt er mulig!
lykkeni=) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Takk for svar=) da kan jeg krysse fingrene =)
Rafi Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Jeg har spotta siden søndag, fremdeles ingen TR. Jeg lurer også på hva som skjer?? Har aldri gått så lenge over før. Har riktignok ikke testa, men jeg har ikke gidda gjort det siden alle symptomer på TR dukka opp. Men den er vel bare litt forsinka denne mnd.
Svensk Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Nej jeg gjorde det i min siste graviditet to gånger litt ett par dager var gång. Nu ær hon snart tre. Allt gick bra. Lycke till
lykkeni=) Skrevet 1. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2007 Hmm merkelig dette! nå har d stoppa opp igjen!! Godt å høre at d ikke bare er meg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå