MissUnderCover Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 vi var der for første gang i dag, snuppa koooste seg.. hun er 5 mndr, var yngst der da. Anbefales!!
Nemofish Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Støtter opp om denne! Gullet mitt elsker det! )
SkjønnesteLinus i verden:-) Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Gutten min sier seg nok enig, synes det er kjempemoro!
Amazone Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Enig!! Minien min var med første gang da hun var 7 uker, og hun ble kjempeharmonisk av det! Selv om vi var på en helt ny plass med mange nye mennesker og babylyder var hun så og si helt rolig hele tia! Og når vi mødrene skulle spise lunsj, lå hun helt for seg selv (dvs uten meg) på matta på gulvet og så seg omkring, UTEN å være urolig. Det var første gang hun lå så våken alene og følte seg trygg med det.
Linchen Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Vi har kjøpt CDen som de bruker mange sanger fra, ingenting får gullklumpen til å roe seg så fint som den! Har gått på babysang fra han var 2,5-3 mnd tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå