Gå til innhold

Hørt på maken????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har byttet bosted, og med det følgte det ny fastlege. Jeg fortalte henne at jeg var nylig blitt gravid, og spurte så om når jeg skulle bestille time til første kontroll. Så spør hun : har mannen din jobb da? (Hun visste forøvrig at jeg er sykepleier for jeg treffer henne ofte gjennom jobb) Herregud, hva hadde vel hun med det å gjøre?! Dette var første gangen jeg snakket med legen i personlig ærend, i det hele tatt! Jeg ble så paff at jeg fikk ikke sagt stort.. Burde jo helst ha fortalt at vi hadde flyttet nettopp pga. et lukseriøst jobbtilbud, som han ikke kunne si nei til.

Neste gang jeg traff henne var da jeg var hos legen med min 8 år gamle sønn, og hun spør ham: Hva synes du om at mamma skal ha en ny baby? Herregud, jeg er seks uker på vei, og vi hadde selvsagt ikke fortalt ham dette ennå! Dessuten hadde jeg ennå ikke vært på første kontroll!!! Og hun forsvarer seg med at hun trodde vi hadde sagt det, ettersom jeg var så langt på vei!!!!

nå har jeg selvsagt byttet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud...er det mulig??? huff...

Skrevet

Å herre gud! På grensen til at du burde rapportere det, neste gang er det nabien din ho spør........for ho trur jo du har fortalt det selv......(bortsett fra at no har du byttet lege da)

Skrevet

Hallo! Må være en ung å uerfaren lege, eller bare ståkk dom!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...