Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Kan jeg smøre tulla med a-krem på rompa og når hun er rød og sår? Står ingenting om dette på krukken nemlig. Ser det står hele kroppen, eks ansikt, hender og føtter, men hva med stumpen? Regner jo med det går under "hele kroppen"; men hva gjør dere?
Amazone Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg bruker A-krem på minien min, funker bra for oss! Hun er ikke så veldig sår, men smører på om hun har bæsja mye og /eller vi har tørka mye. Helsesøster sa vi godt kunne bruke A-krem. Jeg synes det er veldig greit å bruke, det trekker jo inn i huden, og man slipper å vaske det bort slik man vel må med zinksalve.
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 jeg liker stellekremen til sebamed bedre på stumpen.. denne trekker også inn i huden så man ikke må vaske den bort..
Yrha Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 A-krem har funka kjempebra på stumpen her ja! Han har bare vært kjempesår en gang, men nå smører jeg med litt a-krem hver gang det ser litt rødt ut, og han har ikke blitt sår
lykkelig73 Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 vi bruker bare A-krem på stumpen. Funker supert om hun er litt rød:-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Jeg bruker potetmel på stumpen dersom jeg ser tendens til sårhet. Syns det funker supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå