Gå til innhold

bare spør eg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg må bare spør nå....hver gang jeg bøyer meg så kommer det merkelige lyder i fra magen.ikke de dere klikke lydene men sånne lyder som kan høres ut som vann som blir pressa i en balong..vanskelig å forklare men akuratt som der er luftboble i magen i vannet som blir pressa!`??kommer hele tiden...kjenner dere til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

plis...er dette nornalt?det er så høyt at ikke bare jeg hører det.

Skrevet

hmmm.. jeg har ikke hatt det... er førstegangs så kan ikke sammenligne med noe heller... ring til jm og spør vist du er engstelig... lykke til=)

Skrevet

hm,... ring til en jm og hør. eller en lege.. vet ikke annet...

Skrevet

ingen så tar telefonen noen plass..har ringt flere tlf men ingen svar å få de svarene er at jeg må ringe igjen i mårra!

Skrevet

hmmm.. de skal jo hjelpe deg... føden da? de pleier og være behjelpelig... ivertfall når jeg har ringt... det er noe som heter, er en mor beskymret skal hun undersøkes... bare si det... de er pliktig til og hjelpe deg. hva sykehus hører du til? du kan jio ringe ett annet sykehus.. noen må jo kunne svare deg.. det er jo bare ett spm.

Skrevet

jeg fikk svar at d trolig bare var tarmene....å at en som ikke var gravid kunne kjenne akuratt det samme.men jeg suns alikevel det er merkelig for det er såpass høyt at andre kan høre d.å det er med hver bevegelse?jaja skal ikke mase mer om dette nå.siker bare overnervøs,

Skrevet

du kan nok slå deg til ro med det de har sakt til deg=) det er jo fagfolk....slapp av og nyt svangerskapet=)

Skrevet

heh... da jeg gikk gravid forrige gang hadde jeg en periode hvor det rumla fælt i magen i alle fall. Svært høylytt, kunne nesten ikke gå ut. Mora mi var helt forskrekka. Akkurat som om alle magelydene som ellers høres langt inne i magen når du er sulten, kom fra utsiden. Høyt og mye, he he. Husker ikke hvor langt i svangerskapet jeg var, men antakelig i siste tredel. Men vi blir jo ommøblert innvendig da så det er vel ikke så rart om ting føles (og høres) litt annerledes ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...