jiha Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Includes pushchair seat unit and clear-view rain cover. Forstår regntrekk, men hva er det andre??
Maigullet Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Regulerbar sete enhet?? Gjelder det vogn?
jiha Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 ja gjelder vogn;) hva vil det si da??
Maigullet Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Det betyr vel at det inkluderer seteenheten da...På noen vogner må man jo kjøpe den utenom. Den du lurer på har vel sikkert både bag og seteenhet som kan brukes når babyen blir større da... Ikke så lett når jeg ikke vet hvilken vogn det dreier seg om, men håper det kan være til litt hjelp
jiha Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 det gjelder teutonia mistral p. på pingpong-online.com. følger mykbaggen å sete enheten med da?=p er så blank på dette? tusen takk for svar i allefall=D
coon Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 slik jeg forstår det betyr det at setedelen og et gjennomsiktig regntrekk følger med. ikke noen mykbag...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Pushchair er trille, sann lett sportsvogn eller parapltrille- meget mye brukt ord på Engelsk. Men i denne betydningen er det vel selge setet de snakker om. Inkluderer setet til trillen og gjennomsiktig regntrekk vil jeg si det betyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå