Gå til innhold

Jeg ER gravid..:):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada, det er jeg, det begynner å synke inn her nå...

Jeg tok jo en test for et par uker siden, litt før IKM, og den var positiv. Men omtrent samtidig begynte jeg å blø (jeg hadde hatt småblødninger et par dager før også), og ømheten i puppene forsvant, så jeg trodde det var en sånn kjemisk graviditet jeg opplevde. Eller falsk positiv test. Sist jeg var gravid blødde jeg nemlig ingenting før jeg spontanaborterte, og puppene var superømme helt til det gikk galt.

Men.. så ble det ikke noe mer ut av blødningen, og jammen kom ømheten tilbake også. Det gikk noen dager, og jeg begynte virkelig å tenke at kanskje det faktisk var på ordentlig nå!

Har såklart testet igjen, og den er knall-positiv! Så jeg er overveldet! Kan nesten ikke tro jeg er så heldig!!

Samtidig går jeg rundt og lurer... kjenner og kjenner på alt i kroppen. Har hatt noen småblødninger innimellom. Og ømheten i puppene kommer og går. Så jeg klarer ikke la være å bekymre meg! Men jeg har lest at sånn kan det være, symptomene kan komme og gå. Noen med erfaringer på dette??

Så her er det glede, lykke og bekymring i skjønn forening! Det er kanskje vanlig blant oss som er både godt voksne og har prøvd lenge?

Men altså, jeg ER gravid, og jeg er så spent og forventingsfull, overveldet av deilige babytanker:)

Og håper dere andre kommer etter med positive tester snart! Det håper jeg virkelig, unner dere det av hele mitt hjerte. Vet at her er det mange som har prøvd mye lenger enn meg.

Stor lykkelig klem fra meg (som skal liste meg inn på gravid i moden alder snart...:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer kjempemasse. Hadde nok mine mistanker når jeg leste innlegget om din "kjemiske graviditet". Har vært gravid så mange ganger (6! - 4 barn) at jeg vet det ikke er noen oppskrift!! Det er litt forskjellig hver gang, barna er forskjellige også!!! Mitt råd er - prøv å ikke bekymre deg!

Skrevet

Takk for det KMB!

Ja, jeg prøver å tenke at alt sånt med symptomer vil kunne variere fra graviditet til graviditet.

Det er dessuten tidlig ennå, er 5+3 i følge terminkalkulator, og dermed er det vel ikke så rart at jeg ikke har klare og sterke symptomer ennå. Hehe.. i dag morges lurte jeg på om jeg var litt kvalm... Mulig innbilt kvalme da:).

Skal slutte å tenke så mye, slutte å bekymre meg, det hjelper uansett ikke på noen ting!

Skrevet

Jammen, så BRA, da! Gratulerer kjempemasse! Godt å sjå at nokon av "dei gamle" lykkast. Vi får krysse fingre for at det går bra. Småblødningar er visst ganske vanleg, seier dei. Men eg tykkjer nå likevel du skal pelle deg til ein lege. Det kan ikkje vera lenge til du kan sjå noko på ultralyd nå.

Klem frå

Skrevet

Takk for det Beth!

Ja, jeg skal komme meg til legen snart, har time rett over helgen. Han kan sikkert henvise meg til tidlig ul. I følge terminkalkulatoren så begynner hjertet å slå i morgen! Tenk på det'a!!

Lykke til Beth, jeg nikrysser fingrene for deg - og for alle dere andre!

Klem klem

Skrevet

Gratulerer jenkas :o)

Lykke til med svangerskapet.

Jeg håper vi er mange som kommer etter snart !

Klem .O)

Skrevet

Tusen takk vilsågjerne!

Jeg deler håpet om at dere andre kommer etter i flokk og følge:)

Lykke til!

Klem klem

Skrevet

Hei jenkas69!

Gratulerer så mye!!! Godt å lese at det har klaffet i allefall for to her på sidene i det siste! Syns det har vært så stille her nå mht graviditeter, så dette var på tide! Lykke til videre, og kos deg!!!

Klem fra

Skrevet

Takk for det, mamma-brum!

Håper det nå bare fortsetter å rase på med graviditeter her inne!

Lykke til til deg også!

Stor klem

Skrevet

Neimen har du sett da. Dette var koslige nyheter jenkas69. Å så heldig du er som endelig har fått en spire. Ta vare på deg selv og rug og kos deg.

Gratulasjonklem fra

Skrevet

Hei så flott :)

Gratulerer så mye :)

Mange klemmer fra

Skifer

Skrevet

Da må jeg virkelig få gratulere deg, nå må du være forsiktig med deg selv og passe godt på sånn at alt går bra. Lykke til og kos deg masse.

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner, jenter! Jeg koser meg med gode tanker og følelser om dagen.

Hadde egentlig nesten gitt opp håpet om at dette skulle skje meg, men det begynner å gå opp for meg på ordentlig nå:)

Håper der følger etter snart!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så masse:-) og lykke til.

Skrevet

Tusen takk dere!

Vil så gjerne at dere fsnart ølger etter, alle sammen!

Stor klem

Skrevet

Så koselig da! Gratulerer så masse og lykke til!! Vi kommer etter så fort vi kan :)

Skrevet

Gratulerer Jenkas69!!!! :))

Dette var fantastiske nyheter! Endelig!

Kos deg masse videre i svangerskapet :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...