Gå til innhold

Ingen symtomer på graviditet = Gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå gravid for 2. gang og lure på om det er jente eller gutt som har flyttet inn i magen. Inntil nå er det stor forskjell på svangerskaperne.

Det første svangerskap forløp fantastisk. Jeg var i stor form hele tide og mine eneste symtomer var kul på magen, de 35 kg jeg la på meg og litt ustabilt humør. Jeg fik en gutt.

Mit 2. svangerskap er knapt begyndt og jeg kan neste ikke stå på bene. Er kvalm, trøt og har ellers alt av symtomer. Lure på om det er en jente inne der?

Hva sir dere? Hva erfaringer har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, jeg kan svare deg bedre om noen uker. Første svangerskap hadde jeg ingen problemer og fikk gutt. Nå har jeg heller ingen problemer (om man ser bort fra en kraftig forkjølelse og det må man nesten) og nå sier de det skal være ei jente i magen.... Helt ærlig tror jeg ikke på de, men sannheten kommer snart for en dag.

Skrevet

Nei.. jeg var veldig kvalm i 2,5 mnd fikk gutt.

Skrevet

jeg hadde nesten ingen plager utenom bekkenløsning hele svangerskapet pluss vanlige plager på slutten (vann, kynnere, murringer osv)

fikk jente.

Skrevet

Har iallefall vært sånn for meg:)

Jeg har vært rådårlig de føste fire mnd med jentene mine, trøtt og kvalm....men denne gangen oppdaget jeg ikke at jeg var gravid før jeg var 20 uker på vei,og det er gutt....så det sier jo litt:)

Så JA jeg tror du får jente nå:):)

Skrevet

Hadde tonnevis med plager og symptomer..

Fikk gutt

Skrevet

Jeg er i fin form denne gangen også, men var kvalm i begynnelsen da ikke kastet opp, er veldig trøtt om kvelden men det var jeg sist også. Ellers er de nokså like disse svangerskapene, fikk gutt sist, var i fin form hele tiden da. Nå tror jeg at jeg får jente, men vet ikke, skal på ultralyd om 2 uker. Merker ikke så mye graviditetstegn annet enn at vi har hørt fosterlyden.

Skrevet

Med min første gutt var jeg ikke særlig kvalm, bare uggen når jeg var sulten. Med gutt nr 2 var jeg forferdelig kvalm, måtte faktisk sykemelde meg en periode pga kvalme. Så samme kjønn kan være to forskjellige svangerskap.

Skrevet

Er vel det de sier, men mine svangerskap var relativt like og jeg har en av hver. Merket med en gang da jeg var gravid med gutten, som var min nr. 2. Kjente i det hele tatt mer symptomer andre gangen, selv om det ble gutt.

Skrevet

Har to gutter og to vidt forskjellige svangerskap, så jeg vil si at det er umulig å si...

Skrevet

Jeg var drit dårlig,og var super kvalm,spydde helt sjukt mye.Var vel tidenes slankekur og jeg fikk JENTE;)

Skrevet

jeg sov 14-15 timer i døgnet de første ukene, kvalm (ikke oppkast), sleit med bekkenløsning fra uke 6 ca, og humørsvigninger de luxe (stakkars sambo).

ut kom en stor gutt!

men legen min var overbevist om at det var en jente hele tida, hadde vist jente hjerterytme eller no ;)

Skrevet

nr1: nesten ikke symptomer (frem til 8mnd) , oppdaget graviditeten sent- fikk gutt

Nå (nr2): oppdaget graviditeten etter 13uker, lite plager til nå,venter gutt

Skrevet

jeg var veldig dårlig med nr 2 og det var gutt...

Skrevet

Jeg hadde det like fælt begge svangerskapene (ok, det siste var værst) og har en av hver...

Skrevet

1. svangerskap hadde jeg nesten ingen plager, var ikke kvalm, la på meg 9 kg. litt problemer med bekkenløsninger og ryggen men ellers stort sett fin. FIKK JENTE

Skrevet

Jeg hadde ingen symtomer/ plager i det hele tatt.. Formen var like topp som vanlig, kunne spise akkurat det eg ville.. Å ut kom ei jente.

La på meg 25 kg.

Skrevet

Nja.. Jeg slet med ekstrem svangerskapskvalme og plagsom bekkenløsning og jeg fikk gutt. I tillegg fikk jeg svangerskapsdiabetes og begynnende svangerskapsforgiftning. Dessuten tilsa alle tåpelige tester (sånt kinesisk kart og gullringtest) at jeg skulle få jente.

Jeg tror med andre ord ikke noe på sånt :)

Skrevet

Fikk jente! Ikke kvalm. Bare fysen på sjokolade,pepperkaker,is vann og sjokolademelk.

Skrevet

Ingen symptom gjennom hele graviditeten: fikk jente:0)

Skrevet

Jeg hadde det på samme måte som deg!

Første svangerskap hadde jeg ingen plager eller symptomer. Var faktisk redd jeg skulle komme på UL og få høre at jeg ikke vat gravid!

Den gangen fikk jeg gutt.

Andre svangerskap var jeg kvalm i begynnelsen, full av hormoner, halsbrann, kjempetrøtt osv...

Den gangen ble det jente :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...