to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 hei! jeg har noen spørsmål fordi jeg bekymrer meg så mye nå... mye mer enn med førstemann som jeg fikk for ni mnd siden skal på UL til tirsdag, men gruer meg så! er så redd for at noe skal være galt eller noe... syntes liksom det går så lang tid før man virkelig få rvite at alt er bra! det tenkte jeg ikke på i fjor.. føler meg liksom ikke gravid. er i uke 19... men magen er bare tjukk. hadde flott mage sist.. mye klaging her... men var nødt å lufte litt!! hehe alt er sikkert bra :S
Gjest mphs Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Vi tok en privat ul i uke 11+6 for å sjekke at alt var i orden. Kanskje noe for deg?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Nesten så jeg skulle skrevet det selv, bortsett fra at tulla mi er 2,5 år. Jeg er mere bekymret denne gang,også jeg bestillte med en privat UL for å roe meg ned litt. Det var utrolig godt å se at hjertet slo og bena som sparket : ) Som regek går det jo bra, men det finnes jo unntak, men mann må bare tro at alt er bra og tenke positivt .(enklere sagt enn gjort, men verdt ett forsøk : ) Alt er nok bra skal du se, masse lykke til : )
canutten Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Det var kjent ja...dumt å vite så mye i grunnen! tok også UL i uke 12 for før det var jeg redd det bare var en promp... Magen har vært mye mer deigete denne gangen og først nå i uke 23 begynner den å bli fin, riktignok med en liten ekstra mage under (uhh). kjente liv mye senere denne gang ikke før 19-20 faktisk mot 15 sist gang. egentlig først de to siste ukene at jeg har begynt å føle meg gravid! så nå må jeg skynde meg å nyte det!!
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 takk for svar bare godt å lufte det litt! sambo sier bare at alt er bra og detta går så fint. får begynne å glede meg til UL.. ikek vits med privat nå bare ei uke til vi skal så! puh puh
ღEmilie nov 06, Marcus apr 08ღ Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Vi venter også nr to. Var på UL når eg va 11 uker på vei for å se at alt er ok... er også mye mer bekymra/nervøs denne gangen.. kanskje det er normalt? Vet ikke jeg... bare litt nysgjerrig her, hvor stor forskjell blir det på barna deres ( som venter nr 2 )? Her blir det 17,5 mnd mellom våre to
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 hadde det slik jeg også før Ul. Har en gutt på snart 2 fra før, og fikk for meg at "hvorfor skal jeg være så heldig å få 2 friske barn?". Har en mage som ikke er kjempesvær, og da hjalp det jo ikke å lese her inne om alle flergangsfødende som fikk mage i uke 8! Men på UL fikk vi se en frisk og rask jente, som koste seg inni magen til mammaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå