Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Har lyst til å ta med lillegutt på forestilling i sluten av november på Maihaugen. Noen som har sett den forestillingen her og hva slags aldersgruppe passer den for?
æsj altså! Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Ja, for mange år siden sammen med lillebroren min. I år skal jeg sammen med stor-gutten min, han blir 4 i januar. Lang forestilling, så tror ikke de har så mye igjen for den før de er 3-4 år. Jeg gleder meg veldig. Søt fortelling:)
Gjest Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 kjempekjekk., så den flere ganger når jeg var liten. så den igjen når jeg var ca 15, kjente noen som spilte i stykket... passer vel for dem over 3-4 år.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Lillegutt er 3 år og 4 mnder da forestillingen går. Han bruker å være veldig engasjert i sånne ting. Og har til og med vært på kino. Han var faktisk mer stille han enn alle disse fjortisene som satt rundt oss og ikke holdt kjeften sin.
LadyLuck & Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 så den vel hvert år på teateret fra jeg var fem til jeg var elleve. aldersgruppe den passer for: de må klare å sitte leenge, litt lang forestilling, men fire år å opp burde klare det
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Vi skal avsted med vår lille på snart 2 år og 8 mnd - og jeg tipper han kommer til å stor kose seg. ) Tippe forestillingen vare 1,5 time ca. Ikke mye lengre iallfall.
A4 Husmor.... Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Vi har innført det til fast juletradisjon. Det skaper virkelig god julestemning. I fjor hadde vi med en på 2,5 år og han ble til tider litt skremt, regner med at perfekt alder er ca. 4 år og opp.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2007 Må enn forhåndsbestille biletter der? Jeg har aldri sett den før men i år skal vi i veien har jeg tenkt. Blir koslig å finne på noe før jul liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå