Gå til innhold

Noen her som har sett "Putti Plutti Plott"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst til å ta med lillegutt på forestilling i sluten av november på Maihaugen. Noen som har sett den forestillingen her og hva slags aldersgruppe passer den for?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, for mange år siden sammen med lillebroren min. I år skal jeg sammen med stor-gutten min, han blir 4 i januar. Lang forestilling, så tror ikke de har så mye igjen for den før de er 3-4 år. Jeg gleder meg veldig. Søt fortelling:)

Skrevet

kjempekjekk., så den flere ganger når jeg var liten. så den igjen når jeg var ca 15, kjente noen som spilte i stykket...

passer vel for dem over 3-4 år.

Skrevet

Lillegutt er 3 år og 4 mnder da forestillingen går. Han bruker å være veldig engasjert i sånne ting. Og har til og med vært på kino. Han var faktisk mer stille han enn alle disse fjortisene som satt rundt oss og ikke holdt kjeften sin.

Skrevet

så den vel hvert år på teateret fra jeg var fem til jeg var elleve.

aldersgruppe den passer for: de må klare å sitte leenge, litt lang forestilling, men fire år å opp burde klare det

Skrevet

Vi skal avsted med vår lille på snart 2 år og 8 mnd - og jeg tipper han kommer til å stor kose seg. :o) Tippe forestillingen vare 1,5 time ca. Ikke mye lengre iallfall.

Skrevet

Vi har innført det til fast juletradisjon. Det skaper virkelig god julestemning.

I fjor hadde vi med en på 2,5 år og han ble til tider litt skremt, regner med at perfekt alder er ca. 4 år og opp.

Skrevet

Må enn forhåndsbestille biletter der? Jeg har aldri sett den før men i år skal vi i veien har jeg tenkt. Blir koslig å finne på noe før jul liksom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...