Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Når jeg står oppreist, så ser det ut som jeg er minst 6 mnd. gravid. Er jo bare i min 13. uke. Og på kvelden er det enda verre. Nesten litt flaut, for det er jo tydeligvis ikke babyen som tar så stor plass. Noen andre med stor mage allerede nå?
Sara Maria Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Magen min har også poppet ut siste uka her, på kvelden er den kjempestor. Jeg er 14+3. Tydelig at det ikke er barnet, men det er en skikkelig struttende gravidmage likevel, og jeg synes den er kjempefin! Har jo aldri før tenkt over om det er barnet eller annet som fyller opp magene til gravide.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Hehe. Nei, det er sant. Men når det gjelder meg selv, så tenker jeg over det. Vil jo gjerne at det skal være babyen som fyller opp, men vet jo at det ikke er det. Nei, gleder meg til det blir skikkelig babymage, nå er det jo nesten bare litt skremmende å se hvor stor magen er når jeg vet at babyen ligger myyye lenger nede.
2008 og 2011 mamma Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Sånn er det hos meg også. Alle tror jeg er mye lenger på vei enn jeg er! Er bare i uke 13. Skal på UL på mandag, så da får vi vite om det er flere enn EN som bor inni her...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå