Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hei. Er på jakt etter en smal seng eller en vugge til babyen. Har kun 45 cm fra vår seng til veggen. Noen som har noen tips? Har tenkt på Leander-vugge men er usikker.. Kan noen hjelpe meg? Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Kjøp en vanlig sprinkelseng og få mannen til å forte inn på den slik at den blir 45cm bred. Det har en veninne av meg gjort og den ble kjempefin, mannen henes sa at det var en enkel sak (han er ikke sån super handy mann akkurat).
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Reflex-butikkene selger noe som heter bedside crib. Kan se den på reflex.no. Ellers er det en som heter babybay. Husker ikke helt nettadressen, men prøv å google. De er smale begge to. Har samme "problem" som deg, så blir en av dem på oss...
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg vil helst ikke ha en vugge som henger fra taket. Bedside Crib er 44 cm bred.. Noen flere med tips? Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Bedside Crib er 48 cm bred.. Skrev feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå