Gå til innhold

Øhh...svaaaak skyggestrek? billigtest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo hørt at en strek er en strek, men dette var en veldig svak skyggestrek.

Brukte utav billigtestene, men det skal vel ikke ha noe å si på resultatet?

Har brukt de mange ganger før, og da har det ikke vært anntydning til noe strek.

Har gått på en enkeltkur med pergo denne mnd + metformin.

Er på dag 29 i syklus, og på dag 26 hadde jeg pittelitt mørkt blod i utfloden.Men det var kun den gangen. Var sikker på at mensen skulle komme, men neida:)

Tidligere sykluser har vært på alt fra 25-35 dager.

Tok testen når jeg sto opp i 12 tida, men var på do i 7 tida i mårrest, og da drakk jeg brus i tillegg, så det er jo sikkert litt utvannet!

Har ellers hatt stikkninger og mye luft i magen, og nå ømme bryst.

Har reagert litt på noe matlukt, men er så redd for at alt dette skal være innbillning.

Etter over 3 år med prøving, så føler man gjerne litt mer enn det egentlig er.hehe

Hva tror dere?

Regner med at det blir en skikkelig apotek-test over helga...eller i helga.hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de som kan det her inne sier jo at en strek er en strek, så jeg krysser fingrene for deg. Dette er min 1 prøveperiode så jeg er ikke så flink til dette. Tror ikke det har noe og si om det er dyr eller billig test. Jeg har også gått på Pergo denne mnd. Siste tablett var på Lørdag, så det skal vel være el fra i dag og til Tirsdag en gang, men tror kanskje jeg har hatt det. De siste 2 dagene har jeg hatt ganske mye smerter i maven og en del hvit/eggehvitteaktig utflod. Har tatt el tester i 1 uke og de viser alle kun en svak strek så den viser nok ikke at jeg har hatt det, men de andre symptomene er der. Tempen litt opp og ned og pergoen, men det kan jo hende jeg får el rett rundt hjørnet. Dett er ikke bare bare. Det var lettere da jeg fikk min sønn for 10 år siden, da planla vi ikke en gang og ble gravide 1 mnd, men nå når vi har bestemt oss har jeg en vond følelse av at vi kommer til og prøve en stund. Håper ikke da. Vel, vel, masse , masse lykke til. Ta en ny test om et par dager og gi oss beskjed her inne. spent! Ha en fin dag

Skrevet

Jeg hadde det slik som deg fra jeg tok min siste pergotabelett. Har kjentes ut som jeg har hatt el hele syklusen.hehe.

Fikk mye stikkinger i magen av pergoen.

Prøvde å følge med på utfloden og, men den var sånn eggehviteaktig hele tiden. (kan jo kanskje ha noe med at vi hadde sex annenhver dag, å da var det opp med føtter og rumpe så ikke sæden skulle renne ut, så det kan jo ha vært litt blanding. Huff, dette hørtes skikkelig fælt ut.hehe)

Har ett par billigtester igjen, så blir helt sikkert en test i morgen-men morgenurin. Så kjøper jeg en test på apoteket i helga eller på mandag:)

Masse lykke til, og håper den sitter hos deg snart:)

Skrevet

Testen er mest sannsynlig positiv hvis streken kom innenfor den tiden man skal lese av resultatet.

Og den har farge

Krysser fingrene for deg. =)

Skrevet

Den kom fort, men det er som sagt en skyggestrek, og dermed ikke farge på den.

Men testen tok jeg i 12 tida, og i 7 tida var jeg på do og tisset, samt at jeg drakk litt brus da, så urinprøven er nok litt utvannet.

Men får se i morgen når jeg tar på morgenurin:)

Skrevet

håper du er gravid. =)

sender masse babystøv til deg..

**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Skrevet

Åhh....tusen takk:)

*klemmer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...