Gå til innhold

Inspirert<: har dere sexleketøy, og er dere flaue over det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan gledelig informere om at skuffen er stappa full av alt mulig rart... hehe, noe jeg har fått, noe vi har kjøpt...

og syns ikke det er så veldig flaut. eller, familie og sånn får ikke vite da, men kan gjerne fortelle til venninner... (hvis de spør da selvfølgelig...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke ett..haha..:P

sambo er litt av den sjenerte typen,liker vanlig sex han..:)

vil prøve da men ingen av oss tør å begynne..haha ;)

er ikke flau om vi hadde hatt det nei.:)

Skrevet

Har ikke.. men hadde ikke vært flau over å ha det..

Hadde for noen år tilbake...flaue episoder...kollektiv..fest...fortrengt det meste....

Skrevet

Jeg har vel et par-tre ting liggende i undertøysskuffen.. Blir vel ikke brukt så hyppig men, en gang i blandt.. Er ikke flau over det.. Kanskje litt flaut når mamma så det men.. :)

Skrevet

Det nærmeste jeg kommer er vel glidekrem... og en bok med ulike stillinger!

Hadde jo vært morro å prøvd, men hva skal man kjøpe/ hvor/ uten at andre ser noe? Jeg syns det er kjipt å kjøpe kondomer på butikken lissom!!

Skrevet

Jepp, vi har da ting og tang som de fleste har (tror jeg da), ikke flau og vewr det, men har ikke det store behovet for at alle vat akkurat hva vi har, er ting vi har som vi har fått/kjøpt til hverandre i spøk også som aldri har vært brukt, eller kommer til å brukes ( da spesielt ting som pisker, spiselig undertøy og annet viss vass)..

Skrevet

Hoppeloppa (var det ikke det som var nicket?)

nettbutikker.

kondomeriet.no

orion (husker ikke adressen men bare å søke på google eller kvasir)

Skrevet

Faktisk aldri noen som har pratet med meg om dette irl. Men de har nok mye snusk på soverommene sine de jeg kjenner vil jeg tro :)

Skrevet

Glidemiddel ble innkjøpt etter fødsel ! Ble rett og slett ikke like lett etter graviditet som før. Ellers så er jeg kanskje konservativ på dette, men jeg hadde følt meg rimelig dum om sambo kom inn med en pisk. Tror det hadde vært turnoff deluxe for meg haha ! Nei jeg trenger ikke noe slikt jeg tror jeg. Synes det er helt greit folk bruker det altså, men det er ikke noe jeg bruker.

Skrevet

Har ingen sexleketøy, men handler på sex-sjappa i byen her ganske ofte og syns ikke det er flaut. Kjøper massasjeoljer og sånne ting. Nå har det seg slik at min søster er deleier i butikken og jeg har faktisk holdt noen dildopartyer tidligere. Så jeg kan ganske mye om leketøy, kuler, glidemilder, bøker, spill, undertøy, oljer osv osv og syns ikke det er flaut å snakke om det. Men kunne ikke tenkt meg noen leketøy selv. Det er masse annet moro på markedet som krydrer sexlivet, så jeg føler ikke noe behov for noe annet.

Skrevet

Ja det har vi, og nei synes ikke det er flaut =)

Skrevet

Det har vi:) ikke flaut i det hele tatt.

Skrevet

jeg har ikke og syntes det er ubehagelig tanke på å ha sånt. vet ikke hvorfor :s selv om jeg ikke bryr meg om det hvis venninner har det.

Skrevet

Ja det har vi. Synes ikke det er flaut, men stiller det heller ikke ut i vitrineskapet i stua...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det har vi.. og jeg satt akkurat og snakka med ei venninde på msn at jeg måtte gjemme det bort nå som svigerinna mi og typen skal passe unga i helga! :)

Står en glidekrem på nattbordet.. kan være greit og legge den bort!

Skrevet

Nei, vi turte ikke ta dem med hit. Tror nok ikke det er lovlig her ;)

Skrevet

jeg har myyye rart liggende i skapet.. ikke alt blir brukt,men har det før skøys skyld.. synes ikke det er flaut verken å ha det eller og fortelle om det..=)

Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp
Skrevet

Noe har jeg jo , men jeg bruker det ikke.

Høres kanskje dumt ut men jeg føler jeghar "vokst fra det" hehe

Skrevet

Hehe... Jeg hadde, men klarte å vaske den i vaskemaskin sammen med sengetøyet, så nå har jeg ingenting. Men synes ikke det er flaut å ha.

Skrevet

Har litt av hvert vi =0) Og er ikke flau over det.

Venninna mi stod og viftet med den nyinnkjøpte dildoen min forran en gjeng i stua mi.

Vi har også blandt annet en disse, og den skal henges opp med en ganske stor krok. Denne kroken hadde vi hengt opp i dørkarmen fra stua og til soverommet. Så når det var folk på besøk så funderte de på hva den der svære kroken der var for noe??? En sa til og med at det måtte være sånn dissekrok. He he.... Han traff jo blink =0)

Skrevet

Ja, klart jeg har det, og nei, det er absolutt ikke flaut.

Noe av det henger til og med på veggen (ikke alt da, men pisk og håndjern og sånt)

Jeg bor alene og det er svært sjelden at noen går inn på mitt soverom, men uansett hadde jeg ikke brydd meg.

Skrevet

Har noen forskjellige ja, men kan ikke akkurat skryte på meg at de er så mye i bruk. Vurderer egentlig å kaste alt sammen og heller kjøpe noe nytt. og nei, er ikke flau over sånt. Har null problemer med å handle dem i butikk også, men slenger dem jo ikke midt i fleisen for unger og gjester:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...