Stolt mamma for første gang Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 vurderer å ta med lille knotten på babysvømming. Men mannen min synes det ser så skummelt ut å sende dem avgårde under vann. Noen her som har vært/ er på babysvømming. Merker dere noe forskjell på barna sånn motorisk, liker de seg i vannet, er det en kjekk aktivitet?
Annika & Smulen Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Vet ikke om jeg merker noe på motorikken ennå, men min lille koser seg veldig på svømming. (begynte da hun var 4 mnd, er snart 6mnd nå). De lærer også at de skal ta seg mot kanten om de faller i vannet, at de ikke skal trekke pusten under vann (noe de instingtivt gjør) og lærer tidlig å svømme. Jeg kan ikke se annet enn fordeler jeg, men viktig å gå et sted der alt er på barn og foreldres premisser. En vennine av meg sluttet etter en gang fordi alle barna skulle dykke første gang og hennes barn ble redd. Der vi går dykker de som er trygge og ønsker det ca 4. gang og de som ikke vil at barnet skal dykke, gjør ikke det.r også flere barn som instruktøren ville skulle vente siden de var litt utrygge og sutrete.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Gassen som skilles ut av kloren i vannet gjør at barnet blir mer disponert for å få astma og allergi!!!
bbm med ei lita prinsesse:) Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg er med på babysvømming med min datter på 7måneder. Vi begynte med det da hun var 5måneder. Hun stor koser seg i bassenge. Detter er mersom ukas høydepunkt ja. Har kun popsitive ting å si om babysvømminga jeg ja. Det er slettes ikke skummelt å dukke babyene under vann. Jeg syns det var litte ekkelt første gangen så dukket jeg sammen med henne etterpå å så hvor førnøyd å blid hu var under vannet. Da ble det mye morsomere å dukke ja. Men hu mi låser systemet og dukker hodet under selv og hun:) Så er det ikke dukking første gangen på babysvømmingen da. Vi begynte med det 3gangen vi var det. Jeg kommer til og fortsette å bli med på neste kurs med min datter ja.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Hvis du vil selv, vil jeg absolutt anbefale deg å prøve!! =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå