Gå til innhold

Han har vært utro!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt på facebook i går, og av en eller aen grunn så så jeg på noen bilder som en dame som han hadde "noe" med før vi ble sammen. Han var i hennes leilighet uten å ha sagt noe til meg....

jeg spurte han va som hadde skjedd og han la seg flat og sa hvordan det va, han hadde hatt sex med henne.

jeg tåler ikke trynet på dama hun er min erkefiende kan du kalle det (ikke spør meg hvorfor jeg godtok at hun la meg til på facebook), og han liker henne overhodet ikke selv, så jeg eller han kan ikke forstå hvorfor han gjorde det..dette skjedde mens jeg var ca 2 mnd gravid...er nå 1,5 år siden og han har ikke hatt kontakt med henne etterpå. Han skylder ikke på noe, for han drakk og blir ganske håpløs når han drikker, men det er ingen unnskyldning, det sier han selv også....

vi hadde problemer i den tiden, ikke at det er noe unnskyldning det heller da....

men va i all verden skal jeg gjøre????

jeg elsker han jo over alt på denne jord, han sier at han gjør det med meg og men......................

Kan noen legge ut på skravle for meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men over til noe helt annet; hvorfor legger du gamle ekser til som venner på facebook? er det slike man kaller facebook-horer? tar til takke med hva det måtte være bare antallet på venner er overstigende høyt?

Skrevet

hvorfor i all verden har hun behov for det?

Skrevet

neinei...ikke i det hele tatt, men det var helt i begynnelsen..hadde en del sånne friend requests, så jeg bare godtok hele sulamitten.

hun var ikke akkuratt en gammel ex hell så...de hang litt sammen før min tid lissom....

Skrevet

hehe...jaja er ikke helt med i dag...glemte anonymknappen

Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp
Skrevet

Det er derfor facebook er så drit....

Skrevet

Du kjenner mannen din best. Er han oppriktig og dere har det bra nå, ser jeg ingen grunn til å ikke prøve å tilgi. Dere har tross alt barn sammen.

Skrevet

enig med Libido- hadde nok bare tilgitt jeg også, visst han var helt oppriktig med deg nå..

Er jo ei stund siden, og visst dere har det veldig bra nå..kanskje verdt et forsøk?

Skrevet

Kjære deg.

Her er det jo flere ting som er sårt, og ikke minst er det fælt at han har snudd ryggen til deg på denne måten mens du var gravid.

Det kan jo hørest ut som om dere fikser dette, men husk at dette vil dukke opp mange, mange ganger. Det lureste han kan gjøre er å svare på det du spør om, ha tolmodighet, og ikke minst vise at han fremdeles vil være i forholdet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...