Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg lurer på hva slags folk som er her inne jeg egentlig. I ene øyeblikket må vi ta hensyn til matallergikere, i det neste sender enn ut barna sine utkledd som hekser og troll så de får tigge søtsaker. Og i det siste er at ungene aldri skal spise søtsaker. Og her sitter jeg og blir mer og mer forvirra. For ikke skal enn dit og ikke skal en datt. Også snakkes det om å ta hensyn til de som jobber i bhg og skoler med å ikke sende med barna brødskiver med sjokoladepålegg, men i neste øyeblikk må enn forsvare halloween da der ungene får i seg mer enn nok søt og kommer sent i seng og er uopplagte på skole og barnehage i dag fordi de hadde sukkerkikk i går etter mye søtsaker. Er det bare jeg som er litt forvirra her inne tro. Jeg er ingen perfekt mor, slett ikke. Men så lenge jeg smører matpakken til sønnen min selv så får han brunost og prim på brødskiva når det er det eneste han spiser, de andre påleggene spiser han ikke. Jeg sender også med yogurt til han i barnehagen. Han feiret ikke halloween i går, han er jo bare 3 år og det har heller ikke blitt snakket om halloween i bhg. De spiser kaker osv til bursdager i bhg, og ingen foreldre har enda nektet på det der. Men her inne blir jeg forvirra av alt enn skal og ikke skal gjøre.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Ergo, stol på degselv og ikke hør på det som sies her inne!
Stratos med 3 barn Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Vi lever i en MEGET forvirrende verden! Velkommen ombord
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 Jeg lever mitt liv ja, er glad for det.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 man får stole på sine instinkter, det som føles rett for deg, ER det som er rett for deg:)
fleXibel Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Kan fort bli forvirret her inne ja.. møter mange motsetninger.. Synes det er underholdende å lese og humrer for meg selv jeg og fra tid til annen.. Har i heimen kjører vi VÅRT løp
Gjest ->>- Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Hva slags folk? Ulike folk, vel. Du kan velge å ta til deg informasjon andre her gir om hvilke valg de tar og hvorfor, eller du kan la være. Sidene er neppe ment som noen bruksanvisning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå