skifer Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Etter å ha forsøkt med pergo og antibiotikakur hos Purvis som ikke hjalp på spermiene er de fremdeles meget dårlige.. Konklusjonen ble at det er usannsynlig at befruktning vil finne sted ved samleie..og at vi anbefales prøverør.. Så da tok vi kontakt med Aleris.. og skal på forsamtale/undersøkelse 5 desember.. deretter går det raskt alt ettersom hvor jeg er i syklusen.. Vi har ordnet med finasering,er jo ikke akkurat gratis når man må gå privat..men så utrolig premie om vi lykkes da Blir nå spennende å se om jeg blir ruger før Jul eller om vi må vente over nyttår.. uansett så skjer det hvertfall noe nå,og godt er det.. Har vært slitsomme to år dette..
Cmoi Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 skifer Så flott at deg endelig skjer noe, håper du får en liten spire i julegave, det hadde vært noe. Tvi,tvi
Mumrikken :) Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Hei Skifer! Det er flott at det endelig skjer noe da iallefall! To år er leeeenge ;-)) Jeg har akkurat vært gjennom mitt første IVF forsøk, men det ble avbrutt pga for tynn livmorslimhinne. Nå har jeg to egg på frys, som jeg håper å få satt inn før jul. (Krysser fingrene for at livmorslimhinna vokser seg tykk og kraftig med hjelp av progynova). Jeg er på Medicus (også privat) i Trondheim, og der går det ihvertfall ganske radigt unna ) Lykke til fremover, så får vi håpe at det er dette som skal til for at dere endelig skal lykkes ) Klem
Beth Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Så kjipt at det ikkje går på naturleg vis, men bra at det endeleg skjer noko. Lykke til med ivf og ruging!
jenkas69 Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 To år er lenge, dumt at det skal være så vanskelig, men godt at dere nå får denne muligheten! Håper det klaffer for dere ganske så kjapt, dere har jammen ventet lenge nok nå! Lykke til!
martine68 Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Det skal bli spennende å følge deg når dere setter igang med ivf. Masse lykke til skifer. Klem fra
skifer Skrevet 2. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2007 Tusen takk jenter Jeg skal oppdatere så snart det er noe nytt å melde..synes dagene egentlig går fort jeg nå Mumrikken:så utrolig kjipt å få avbrutt forsøket da .. Håper du ruger på to flotte egg innen Jul, det hadde jo vært den fiiiineste gaven:) Masse lykke til Klem Skifer
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Så bra at det skjer noe... dette blir kjempe spennende.. ønsker deg masse lykke til på veien med ivf.. krysser alt for at dere lykkes!! klem
Agne Skrevet 4. november 2007 #9 Skrevet 4. november 2007 Du er modig du skifer. Så utrolig tøffe dere er som tar sats og prøver den veien. Selv sliter jeg som vanlig og foreløpig har ingenting nytt skjedd. Lykke til videre med prosjektet deres.
skifer Skrevet 5. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. november 2007 Tusen takk jenter:) Lykke til videre til dere også Klem Skifer
Dotten Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 Oj. Dette blir spennende ja! Massevis av lykke til Får håpe du får verdens flotteste julegave, enten på forskudd eller litt på etterskudd i form av en knallpositiv test
togutter-08og10 Skrevet 9. november 2007 #13 Skrevet 9. november 2007 Lykke til. Her kommmer en gladmelding fra meg, jeg ble gravid på første forsøk. Kanskje du er like heldig?
*BLÅFUGL* Skrevet 11. november 2007 #14 Skrevet 11. november 2007 Kjære skifer- dette tror jeg vil gi dere babyen dere drømmer om !! Lykke til med IVF- forsøk- håper at du neste høst sitter med en liten venn i armene dine :-)) Mange klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå