Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg har termin om 3 uker, men merker det at det hele blir mer og mer uvirkelig for meg. Merker godt at når jeg snakker med folk om graviditeten, fødselen og lillejenta som skal komme, så virker det som om vi snakker om noen andre..? Det er liksom ikke meg, og min kropp.. Skikkelig rart, med tanke på at jeg gleder meg virelig!
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 slik var det emd meg også forrige graviditiet (førstemann)... det gikk opp virkelig når jeg begynte å kjenne riene og dro på sykehuset. da måtte jeg liksom konsentrere meg og fokusere på at jeg skulle føde! men så ble alt uvirkelig igjen da jeg neste morgen lå med lillegutt i armene :)
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg har det på akkurat samme måte, akkurat som jeg ikke oppfatter hva som egentlig kommer til å skje. Jeg gleder meg kjempe masse, men alt er uvirkelig alikevel. Snodig:)
Topsy med Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Helt enig med dere jenter:-) Selv har jeg 7 dager til termin og jeg gleder meg kjempe masse... men er helt uvirkelig å tenke seg at nå sitter jeg her med magen og i kanskje allerede i morgen har jeg et barn i armene...det er en helt vannvittig tanke...kan jo skje når som helst nå og dette er det bare kroppen selv som vet og styrer...
Bea har snart 4 barn? Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 har det nett som deg HI! Rart men så distansert har eg på en måte aldri hatt det, samtidig som eg tenker det er langt langt fram i tid
4blir5 Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 for meg ble det uvirkelig da jeg passerte termin for 12 dager siden, men i dag fikk jeg beskjed om at jeg skal bli satt i gang i morgen!! Det er helt vanvittig å tenke på, i løpet av helga blir jeg mamma! Har jo tenkt på dette hver dag i 9 mnd, men nå føles det helt fjernt..
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Å! Lykke til i morgen! Håper du får en fin fødselsopplevelse. Jeg synes også at det hele er litt uvirkelig. så rart å tenke på at det ligger et ferdig menneske og bukter seg inni magen min akkurat nå. Helt fjernt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå