babyboble Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg skjønner ingenting av dette. Første gang jeg temper så er litt ute av dette. Jeg har gått på noen medesiner lenge som forandrer litt på hormonene,men nå har jeg kuttet de ut for 3 mnd siden og håper det snart retter seg ut. Jeg føler jo at noe skjer med kroppen de siste 3 dagene. Magen er ikke som den skal. Kan noen se på skjemaet mitt og si hva dette kan bety? Hva menes når det står ovulation not deceted? Og hva var AM og PM igjen. lenge siden jeg hadde engelsk på skolen skjønner jeg. Har ikke hatt mens på mange mnd heller pga medesinene så det er litt vanskelig og vite når mens og el skulle vært. Takker for alle svar.
babyboble Skrevet 1. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. november 2007 Glemte jo og skrive adressen: http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php. Takk
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 det er feil adresse. Du må gå inn på "sharing" til vesntre, deretter home page set up. dersom du har laget deg en hjemmeside der, så kan du kopiere adrssen som er på den siden å legge den ut her
babyboble Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Hei. Takk for det. Prøvde det, men syntes det er vanskelig. Dumt det ikke er en slik side på Norsk. Dette blir bare rot for meg. Men takk for at du sa ifra. Ha en strålende høstdag. Her er det helt nydelig vær, skulle ikke tro det er November.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå