Gå til innhold

Hvor ofte ser babyen deres andre babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hvor stort behov babyer under 6 mnd. har for å være sosial med andre babyer?

Vi besøker andre med babyer en eller to ganger i uka. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi prøver og se andre barn minst 4 5 ganger i uka. gutten min er kjempe glad i å være i lag me andre barn.. han har jo også så godt av å få se andre enn kun mæ og farn=)

Skrevet

Leah har kun møtt andre babyer 3 ganger, men hun nektet å se på de..hehe, hun er bare snart 3 mnd da:) Hun treffer større barn av og til, og når hun blir større skal hun å pappan på babysvømming..Men vi kjenner ingen andre med baby så sånn er det..

Skrevet

Samme her, kjenner nesten ingen med baby.. ..Enda.. Har noen venninner som skal ha snart. Nabon har baby som er et par mnd yngre enn min, men de er jo ALDRI hjemme.. He he =)

Men, jeg har mange småsøsken, så blir jo litt der da.

Skrevet

Min har aldri sett en annen baby...

Skrevet

Fast en dag i uken, noen ganger oftere. Ellers er han mye sammen med andre barn som er litt eller mye større enn han

Skrevet

Snuppelupp og jeg går på musikkgruppe (mor og barn-gruppe) 1 dag i uka. Hun er 4,5 mnd og vi har vært med siden hun var 11 uker, faktisk. Både mor og barn storkoser seg! =)

Skrevet

her møtes vi i barselgruppe 1 gamg i uken og triller 1gang i uken. så det er 2faste dager vi møter andre babyer. skal også bli flinkere til å dra å møte kusinen hennes som bare er 5 uker yngre

Skrevet

Egentilg ganske skjeldent!:( Min er 6,5 mnd og vi treffer kusinen hans kanskje 2 helger i mnd + babyen til veninna mi.. Ellers bor jeg ikke der jeg kommer fra så kjenner ikke mange med baby her :/

Skrevet

bor du i oslo l <3?

Skrevet

Nussen min ser babyer 3-4 ganger i uka; babysvømming, babysang, trilleturer, babykino, lunsjer med BIMgjengen osv. Han er nå 4,5 mnd og har tydelig stor interesse av å se på de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...