Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Min mor jobber innen helsevesenet. I forrige uke hadde de skikkelig problemer med å finne noen som kunne ta kveldsvakten. de ringte derfor en av lærlingene. Ga han tilbud om å jobbe sin vakt for vanlig lønn (den lønnen som de som er ferdig utdannet har) pluss jobbe 6 timer ekstra for 100% av full lønn. dette ville jo blitt masse penger for en lærling. han hadde lyst, men måtte ringe kona først. Han fikk ikke lov, hun gadd ikke sitte hjemme alene med en baby... så han måtte takke nei. hallo? han er lærling og de har en baby. sikkert ikke god råd. her kunne han tjent inn masse penger , men hun gadd ikke være hjemme alene?
KariMari Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Og det er sikkert hun som klager mest og høyest at de har så dårlig råd! Rimelig typisk det der........
Willemo Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Men nå er dette sladder fra din mor, og du vet vel fint lite om situasjonen i hjemmet til en lærling som jobber på samme arbeidsplass som din mor. Tåpelig å konkludere på et slikt grunnlag.
Gjest ->>- Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Hæ? Dette har da ikke verken du eller morra di noe med.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 "Kremt" man skal være forsiktig med å ta det som en selvfølge alt som blir sagt selvom di mor oppfattet situasjonen slik er det ingen som vet hva som ligger til grunne. Kanskje han brukte det som en unnskyldning, mulig barnet var sykt og hun har vært oppe 5 døgn på rad......? Hvem vet, det eneste jeg vet er at man skal ikke braute for mye før man har alle sidene i en sak!!
ragna Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 sladrehøne. moren din virker ikke akkuratt profesjonell når hun springer hjem og forteller i det vide og brede om ståa på jobben.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 dette har vel ikke du så mye med. situasjonen kan jo ha vært anderledes enn det du og din mor har sett. når det kommer til overskriften din, så er jeg enig i at sånne kvinnfolk er irriterende.
M by M Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Kan jo hende han bare brukte det som en unnskyldning da. Hender jeg gjør det selv når det er spørsmål om å jobbe ekstra, sier jeg ikke har barnevakt og da slutter de å mase på meg.
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Ja, for det er sikkert ikke mer til den saken her, og hvor i all verden hører antagelsene dine hjemme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå