Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hei. Jeg lurer på om det er noen andre som har vondt i øvre del av magen. Jordmor sa det hadde vært brokk viss jeg ikke hadde vært gravid, det er muskelvevet i magen som har sprukket, kan ikke se eller kjenne noe på utsiden av magen. Det er veldig smertefult. Er sårt og ømt hele tiden, og etter som jeg har forstått vil dette vedvare til etter jeg har født "gullet" mitt. Etter fødselen vil det trekke seg tilbake og bli borte. Bare tanken på at jeg skal gå 3mnd til med dette gjør meg fortvilet! (Er nå 27+1). Lurer på om det er noen andre i samme situasjon, eller om noen vet hva jeg kan gjøre for å dempe smerten??? Håper på svar :-)
nå er vi fem Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hei Jeg har brokk i spiserøret. Til vanlig kjenner jeg ingenting, men noen bevegelser kan få dette til å "sprette ut", og det gjør som du sier utrolig vondt. Jeg kjenner jo godt hvor kulen er og bare presser den tilbake igjen og da forsvinner smertene også. Er bare litt øm en stund etterpå. Har ikke hatt mer vondt (enda!!!) nå som jeg er gravid, men sliter allerede med mye sure oppstøt og halsbrann som er vond. Lykke til videre PS mot halsbrann og sure oppstøt er Gaviscon supert! Har alltid en flaske på nattbordet og den lindrer med en gang og er ufarlig for gravide
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Uff, er nok ikke noe særlig det du heller har... men jeg har ikke brokk til vanlig. Er noe jeg har fått nå når jeg er gravid, kan kanskje henge sammen med mye jobbing og travle dager... Lykke videre til deg og :-)
Leirha Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg har brokk tilvanlig, pog har slitt mye med dette. Men nå er det bare helt grusomt. Er ikke så mye å gjøre med det dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå