Gå til innhold

Jeg må bare rope HURRA...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...fordi sengen til baby har ankommet butikken i dag! Tjoho! Gleder meg til å hente den :D

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Så kos!!! Er så trivelig å ordne i stand alt til den lille skal komme!

Skrevet

Å, ja det er så kjekt! Vi har ingen lagringsplass (boden er STAPPFULL!) så "dessverre" må vi sette sengen på plassen sin med en gang... :) Sambo synes det er litt tidlig, men jeg synes bare det er stas! Ti uker går fort, det! :D

 

Skrevet

Hehe, jeg går i samme modus som du, gleder meg til å få sengen! Vet ikke når den kommer, og vil helst ha den i hus nå, selv om vi ikke har plass til å lagre den.. Men sannheten er vel den at jeg gleder meg sånn til å sette den opp, gjøre det klart på soverommet og sånn... Er jo ikke SÅ lenge til januar;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...