Monajenten Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Dette er en gruppe viktige mennesker, ca. 300 stk fra over hele verden, som arrangerer et møte bak lukkede dører en gang i året. Målet deres er å lage en ny stor verdensmakt, og de skal overta all makt. De vil utsette så mye som 80% av jordens befolkning. Det er mest sannsynlig de som har startet EU, og det er helt sykt hvordan det fungerer. Alle jobber for dem på sitt vis, til og med uten å være klar over det. Media påvirker oss i den retningen som er "riktig", vi blir oppdratt i skolen på "riktig" måte. Ta. f.eks. i går på nyhetene, det var reportasje om boken til Carl I. Hagen, og alt media dro ut av boken, var de tingene som fremstilte han dummest mulig. (Nå sier jeg ikke at fyren nødvendigvis er helt god, jeg bare poengterer.) De fremmet f.eks. Arbeiderpartiet, og forsvarte de ut i fra noe C.I.H. hadde sagt. Og når man ser på listen over tidligere deltakere på Bilderbergmøter, så er Arbeiderpartiets Thorvald Stoltenberg en av deltakerne. Så sent som i fjor deltok Siv Jensen, og leder for Den Norske Bank, Kjell Storvik. Flere deltakere har vært Johann Olav Koss, Kristin Clemet, Erik. Braathens osv osv osv. Altså personer som "make a difference" og som har makt. F.eks. mannen som har kontroll over hele Norges økonomi. Er det ikke rart at media ikke er mer interessert i noe som dette? Noen utvalgte mennesker vil prøve å overta verden, og media bryr seg ikke? Merkelig. Her er et utdrag: “Vi er takknemlige til Washington Post, The New York Times, Time Magazine og andre store publikasjoner soms sjefer har deltatt på våre møter og respektert deres løfter om diskresjon i nesten førti år.. Det ville vært umulig for oss å utvikle vår plan for verden hvis vi hadde vært underlagt de skarpe lysene til offentligheten i løpet av disse årene. Men nå er verden mer sofistikert og klargjort til å marsjere mot en verdensregjering som aldri igjen vil kjenne krig men bare fred og velvære for hele menneskeheten. Den overnajonale suvereniteten til eliten og verdens bankdirektører[bankiere] er klart å foretrekke fremfor nasjonal selvbestemmelse praktisert i de tidligere århundredene.” (Lectures Francaises, Juli-August, 1991, sitert av Hilaire Du Berrier Reports, September, 1991) Det er kanskje ikke så rart at det er mistenkelig lite om Bilderberg i nyhetsmediene når man leser sitatet over. Legg merke til at han lokker med fred for hele verden, en plan for å oppnå dette er å avvæpne alle land og innbyggere, de eneste som vil få lov til å ha store mengder våpen er den nye diktatoriske verdensregjeringen, mest sannsynelig et kraftig reformert FN (Document 7277). Avvæpning av befolkningen er noe som går igjen hos diktatur, som bla. i Sovjetunionen hvor man ikke fikk ha våpen, så når innbyggerne innså hvilket diktatorisk monster regjeringen hadde blitt, hadde de ingen våpen å forsvare seg med eller ta tilbake makten med. http://spydet.blogspot.com/2007/04/norsk-info-om-den-magtfulde.html Jo mer jeg leser om dette, og tenker over tingene som skjer rundt om i verden, jo mer skremmende er dette. Tenk for en kontroll det egentlig er. I USA f.eks. har de chip'er i både førerkort og pass slik at man kan bli sporet opp uansett hvor man er. Om noen år kommer mest sannsynlig alle penger til å forsvinne, og alt vil bli elektronisk. Hvorfor? Fordi vi ikke har noen verdi med oss. Vi er ikke verdt en dritt, og trengs ikke. Det er snakk om at det vil komme nye kriger, kriger som kun er konstruert for å drepe uskyldige mennesker, fordi de er overflødige på jorden. De utgjør ingen forskjell, så hvorfor skal de være her? Skremmende lesning. Her er en videolink også, men den varer i to timer. Men vil anbefale alle å se den når dere har tid. http://video.google.com/videoplay?docid=-4895780571988232918&q=bilderberg+group&total=204&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=9
Monajenten Skrevet 1. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. november 2007 Ingen? Nettopp det som er skremmende. Hvorfor har ingen hørt om dette? Jo, fordi de få fra media som får være med på dette, ikke sier et ord, for hvordan kan de skape en ny verdensorden hvis gud og hvermann vet om planene? Dette minner om et Hitlerregime, og det blir jo ikke mindre likt av at de vil utslette 80% av jordens befolkning, og leve som i Kina. Det er snakket om at dette vil sette verden tilbake til 1930-årene, muligens 1940-årene.
Gjest ->>- Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Joa. Dette er også kjent som "den ultimate konspirasjonsteorien." Det er jo fascinerende at konspirasjonsteoretikerne vet hva formålet til gruppen er samtidig som de klager over at man får null innsyn i hva gruppen bedriver ...
Monajenten Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Ja, det kan du si, hehe. Ingen flere?
Gjest Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Så ikke linken du la ved, men jeg lar meg ikke skremme av konspirasjonsteorier, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå