Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Er forsåvidt nokså fornøyd med livet, men føler at jeg er på feil sted på mange områder. Er usikker på forholdet til barnefaren, jobben, der vi bor, venner eller dvs mangel på venner. Er lei meg for vil ikke at ettåringen skal merke mine bekymringer. Tror dere han gjør det? Klarer å holde maska overfor han. Alle bekymringene er inni meg, men de kommer vel ut på et vis likevel?
Mamman til M&E Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Når du seir at du forsåvidt er fornøyd med livet så er det ikke sikkert at han merker så mye så lenge du smiler, leker, snakker etc når du er sammen med han. Men barn i alle aldre merker fort at noe er galt med mamman sin, også babyer. Det gjør dem til utrygge barn så det er flott at du er obs på dette. Mitt råd er å prøve å sortere i livet ditt litt siden du er usikker mht ganske mange viktige ting. Er dette mannnen du skal leve med? Er dette jobben jeg vil ha eller skal jeg søke meg ny jobb? Skal jeg flytte et annet sted hvor jeg har et bedre nettverk? Om du ikke har netttverk andre steder: hvordan kan jeg skaffe meg venner? Finnes det nettverksgrupper der du bor som du kan delta i? Kanskje hs er rette plassen å spørre mht det siste. Vet ikke om dette hjalp men jeg ønsker deg uansett masse lykke til. Det ordner seg nok skal du se med litt jobbing fra din side. Ikke mist motet uansett :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå