Gå til innhold

Nevn en ting du hater a!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet om mange, men ok her er en:

 

Folk som slikker matrestene av kniven før det går oppi pålegget igjen!

 

ÆSJ!!!!!! Jeg må spy ved tanken.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snørr!!!

Særlig buser som henger halveis ut av nesen til folk.

Skrevet

æææææææææææsj noen som gjør det??? fy faen...

fytti grisen...

 

 

Skrevet

Folk som fisker etter komplimenter ved å legge opp til at man skal kommentere eller spørre mer inngående.

Skrevet

hehe ugh aldri hørt om at folk gjør det.

 

-folk som snyter snørra ut på gata,som holder for det ene neseboret å blåser ut..ugh!!!spy..

Skrevet

Snikere.

Skrevet

Jeg har stort sett bare vært borti ordentlige mennesker, men det har dukket opp en å annen ufyselig sak innimellom!

Skrevet

folk som ikke gidder å gjøre jobben sin skikkelig, så jeg må gjøre den opp igjen for dem arrgh!!!

Skrevet

hater at folk kverrulerer kun for å plage...

og folk som tror de er eksperter på noe de absolutt ikke kan en dritt om--

Skrevet

Hva med denne a:

 

Sånn som små barn ofte gjør; tørker av seg henda nedover hele genseren etter at de har spist.... Ikke like forståelig når vesenet som gjør det er mann, 60 år og ikke en gang kan skylde på fylla. Og ja han er utrolig nok gift!

Skrevet

DØ pass deg a! Nå snakker du om meg :D Elsker en diskusjon seru!

Skrevet

Store bæsjerester i do, snusspytting og snørrspytting mens jeg spiser. Og når alle de tingene blir gjentatt til stadighet fra samme menneske, ja, da har jeg litt problemer med å klare være i nærheten

Skrevet

Foreldre som ikke gidder og tørke barna sine i ansiktet.

Bare fordi barnet ikke liker det (som barn flest) så skal dem tydeligvis få gå med matrester og snørr runt munnen.

Skrevet

Slafsing og spise med åpen munn.

Bæsjerester i do

Folk som ikke har vaska hendene etter dobesøk, eller før matlaging

Bedrevitere

Skrevet

At mora mi bruker ordet KRY i tide og utide?

 

F.eks. Var han KRY for bildet han fikk da?(om sønnen min som fikke et bilde fra oldemor)

 

Eller:Var hun KRY når hun kom hjem i går eller?(om datteren min etter å ha gått Halloween i går)

 

Hun er veldig,veldig snill,mammaen min...men dette går meg på nervene:-)Vet ikke hvorfor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...