Stratos med 3 barn Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Vet om mange, men ok her er en: Folk som slikker matrestene av kniven før det går oppi pålegget igjen! ÆSJ!!!!!! Jeg må spy ved tanken.......
Prish Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Snørr!!! Særlig buser som henger halveis ut av nesen til folk.
☆Anonymia☆ Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 æææææææææææsj noen som gjør det??? fy faen... fytti grisen...
Anne-B. Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Folk som fisker etter komplimenter ved å legge opp til at man skal kommentere eller spørre mer inngående.
klg,2 boys now:) Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 hehe ugh aldri hørt om at folk gjør det. -folk som snyter snørra ut på gata,som holder for det ene neseboret å blåser ut..ugh!!!spy..
Stratos med 3 barn Skrevet 1. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2007 Jeg har stort sett bare vært borti ordentlige mennesker, men det har dukket opp en å annen ufyselig sak innimellom!
dumme mamma Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 folk som ikke gidder å gjøre jobben sin skikkelig, så jeg må gjøre den opp igjen for dem arrgh!!!
☆Anonymia☆ Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 hater at folk kverrulerer kun for å plage... og folk som tror de er eksperter på noe de absolutt ikke kan en dritt om--
Stratos med 3 barn Skrevet 1. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2007 Hva med denne a: Sånn som små barn ofte gjør; tørker av seg henda nedover hele genseren etter at de har spist.... Ikke like forståelig når vesenet som gjør det er mann, 60 år og ikke en gang kan skylde på fylla. Og ja han er utrolig nok gift!
Stratos med 3 barn Skrevet 1. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. november 2007 DØ pass deg a! Nå snakker du om meg Elsker en diskusjon seru!
Gjest Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 Store bæsjerester i do, snusspytting og snørrspytting mens jeg spiser. Og når alle de tingene blir gjentatt til stadighet fra samme menneske, ja, da har jeg litt problemer med å klare være i nærheten
Babyfacepsycho Skrevet 1. november 2007 #13 Skrevet 1. november 2007 Foreldre som ikke gidder og tørke barna sine i ansiktet. Bare fordi barnet ikke liker det (som barn flest) så skal dem tydeligvis få gå med matrester og snørr runt munnen.
Lykkekløver Skrevet 1. november 2007 #14 Skrevet 1. november 2007 Slafsing og spise med åpen munn. Bæsjerester i do Folk som ikke har vaska hendene etter dobesøk, eller før matlaging Bedrevitere
Gjest Skrevet 1. november 2007 #15 Skrevet 1. november 2007 folk som legger halve epler tilbake i fruktkorga.
snirkeline Skrevet 1. november 2007 #16 Skrevet 1. november 2007 At mora mi bruker ordet KRY i tide og utide? F.eks. Var han KRY for bildet han fikk da?(om sønnen min som fikke et bilde fra oldemor) Eller:Var hun KRY når hun kom hjem i går eller?(om datteren min etter å ha gått Halloween i går) Hun er veldig,veldig snill,mammaen min...men dette går meg på nervene:-)Vet ikke hvorfor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå